דוראנט בגולדן סטייט!!! מעקב שחקנים חופשיים: יום 4/רועי ויינברג

המורטוריום ממשיך, כשקבוצות מסכמות על חוזים עם שחקנים כל הזמן. שום דבר לא רשמי עד ה-7 ביולי, כשקבוצות יכולות סוף סוף לחתום על חוזים עם שחקנים:

עדכון אחרון: 11:25.
*

החתמות/העברות:

שום העברה אינה רשמית עד ה-7 ביולי.

גולדן סטייט: האול-סטאר וחבר חמישית הליגה השנייה, קווין דוראנט, הודיע כי יחתום בקבוצה. דוראנט שיחק ב-9 השנים האחרונות באוקלהומה וקלע העונה 28.2 נק' (50.5% מהשדה, 38.8% מהשלוש, 89.8% מהעונשין) עם 8.2 ריב', 5 אס', חטיפה ו-1.2 חס' במשחק, והודח בגמר המערב מול הווריורס. הוא חתם על חוזה לשנתיים, כאשר הוא יכול לצאת מהחוזה לאחר שנה אחת.

המכתב שבו השחקן פירט את החלטתו נמצא במאמר הזה ויתורגם בקרוב.

*

סקרמנטו: הקינגס סיכמו על חוזה של 12 מיליון דולר לשנתיים עם שחקנם לשעבר, מאט בארנס. בארנס קלע העונה 10 נק' (לצד 5.5 ריב' ו-2.1 אס') במשחק במדי ממפיס. מוקדם יותר היום, הקינגס סיכמו על חוזה של 24 מיליון דולר ל-3 שנים עם השחקן החופשי גארד טמפל. טמפל נתן העונה לוושינגטון 7.3 נק' עם 2.7 ריב' במשחק, והוא יחזור לסקרמנטו לאחר ששיחק שם חמישה משחקים במהלך עונת הרוקי שלו, 2009/10.

*

דאלאס: המאבריקס סיכמו על הארכת חוזה של 10 מיליון דולר בשנה עם שחקנם בעונה האחרונה, דרון וויליאמס. די-וויל הוביל את דאלאס לפלייאוף העונה עם 14.1 נק' (41.4% מהשדה) ו-5.9 אס' במשחק. נוסף על כך, הקבוצה נתנה הארכת חוזה של 37 מיליון דולר ב-4 שנים לפורוורד דוויט פאוול. פאוול נתן למאבס העונה 5.8 נק' עם 4 ריב' בערב.

*

לייקרס: הלייקרס חתמו על חוזה לשנתיים בשווי 12.85 מיליון דולר עם הסנטר טאריק בלאק. בלאק נתן ללייקרס בעונה האחרונה 3.4 נק' עם 4 כדורים חוזרים בערב.

*

שיקגו: הבולס סיכמו עם הרכז ראז'ון רונדו על חוזה של 28 מיליון דולר בשנתיים. רונדו, חבר חמישיית ההגנה הראשונה לשעבר, שיחק העונה בסקרמנטו ומסר 11.7 אס' למשחק, הכי הרבה בליגה. הוא קלע 11.9 נק' וחטף 2 כדורים בערב במדי הקינגס.

*

קליפרס: ג'מאל קרופורד, השחקן השישי של העונה, סיכם על הארכת חוזה של 42 מיליון דולר ל-3 שנים עם הקבוצה. קרופורד בן ה-35 קלע העונה 14.2 נק' למשחק, והוא ככל הנראה יפרוש כשחקן הקליפרס, הקבוצה בה משחק מאז 2012/13.

*

אטלנטה: השוטינג גארד מלקולם דילייני, שחקן לוקמוטיב קובאן בעונה האחרונה, סיכם על חוזה מובטח לשנתיים בהוקס. דילייני, חבר חמישיית היורוליג הראשונה, נתן לקובאן 16.3 נק' למשחק (42.7% מהשדה, 40.2% מהשלוש) ביורוליג לצד 5.5 אסיסטים.

*

וושינגטון: הוויזארדס סיכמו עם הבחירה ה-32 בדראפט 2013, תומאס סטרנובצקי, על חוזה של 9 מיליון דולר ל-3 שנים. סטרנובצקי, גארד צ'כי בן 24 מברצלונה, נתן העונה לקטלונים 9.6 נק' עם 4.2 אס' למשחק.

*

שמועות:

דנבר: הנאגטס מתכננים להציע חוזה של 28 מיליון דולר (לשנה) לשחקן החופשי דווין וויד. האול-סטאר נתן העונה למיאמי 19 נק' עם 4.1 ריב' ו-4.6 אס' במשחק, והוביל אותה למקום השלישי במזרח ולסיבוב השני בפלייאוף.

*

סקרמנטו: הקינגס מחפשים טרייד על רודי גיי, אחד מהסקוררים המובילים של הקבוצה. גיי קלע העונה לקינגס 17.2 נק' במשחק, וככל הנראה גם קוסטה קופוס (6.8 נק', 5.4 ריב' במשחק) יהיה מעורב בטרייד כזה.

*

ברוקלין:דיווחים טוענים כי הנטס סיכמו על חוזה של 70 מיליון דולר ל-4 שנים עם הפורוורד אלן קראב. קראב שחקן חופשי מוגבל, אבל ככל הנראה פורטלנד לא תשווה את ההצעה, מה שיהפוך את קראב לשחקן הנטס. קראב נתן העונה, בשנתו הטובה בקריירה, 10.7 נק' (45.9% מהשדה, 39.3% מהשלוש) עם 2.7 ריב' ו-1.2 אס' במשחק. הנטס, והסוכנות של השחקן, הכחישו את הדברים.

*

פורטלנד: הטרייל בלייזרס הציעו חוזה של 40 מיליון דולר בשנתיים לפאו גאסול. גאסול מושך עניין גם ממינסוטה (שהציעה לו חוזה דומה), סן אנטוניו וטורונטו. הספרדי נתן העונה לשיקגו 16.5 נק' עם 11 ריב', 2 חס' ו-4.1 אס' במשחק, והיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה שלא הגיעה לפלייאוף.

*

יוטה: הג'אז צפויים לממש את האופציה שיש להם על שלווין מאק. מאק הועבר ליוטה באמצע העונה ומאז נתן לג'אז 12.7 נק' עם 5.3 אס' בערב.

*

שונות:

מילווקי: כפי שדווח בחם מהתנור לפני מספר ימים, הגארד או ג'יי מאיו הושעה לשנתיים מכדורסל לאחר שהפר את מדיניות הסמים של הליגה, וככל הנראה צרך סם שאינו חוקי. מאיו נתן לבאקס העונה 7.8 נק' למשחק (ותודה לאופיר מתתיתיהו שהזכיר זאת).

*

סיכום היום הקודם:

החתמות/העברות:

* אל הורפורד מאטלנטה לבוסטון, 113 מיליון ב-4 שנים.
* איאן מהנימי מאינדיאנה לוושינגטון, 64 מיליון ב-4 שנים.
* אריק גורדון מניו אורלינס ליוסטון, 53 מיליון ב-4 שנים.
* ראיין אנדרסון מניו אורלינס ליוסטון, 80 מיליון ב-4 שנים.
* קורטני לי משרלוט לניו יורק, 48 מיליון ב-4 שנים.
* טיילר ג'ונסון ממיאמי לברוקלין, 50 מיליון ב-3 שנים*.
* טריי בורק מיוטה לוושינגטון תמורת בחירת סיבוב שני ב-2021.
* קול אולדריץ' מהקליפרס למינסוטה, 22 מיליון ב-3 שנים.
* אנדרו ניקולוסון מאורלנדו לוושינגטון, 26 מיליון ב-4 שנים.
* אנטוני טוליבר מדטרויט לסקרמנטו, 16 מיליון בשנתיים.
* ג'יימס אניס מניו אורלינס לממפיס, 6 מיליון בשנתיים.

* השחקן הוא שחקן חופשי מוגבל, ויש לקבוצתו הקודמת 3 ימים להחליט האם להשוות ההצעה או לא.

הארכות חוזה:

*מרווין וויליאמס בשרלוט, 54.5 מיליון דולר ב-4 שנים.
*אוסטין ריברס בקליפרס, 35 מיליון דולר ב-3 שנים.
*ווסלי ג'ונסון בקליפרס, 18 מיליון דולר ב-3 שנים.

*

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: טיי לאוסון (אינדיאנה), ברנדון ג'נינגס (אורלנדו), מריו צ'למרס (ממפיס), לנגסטון גאלוואי (ניו יורק), ריימונד פלטון (דאלאס).

גארדים: דווין וויד (מיאמי), ג'יי אר סמית' (קליבלנד), ג'רלד הנדרסון (פורטלנד), דיון וויטרס (אוקלהומה), לאנס סטפנסון (ממפיס).

סמול פורוורדים: לברון ג'יימס (קליבלנד), ג'רלד גרין (מיאמי), מו הרקלס (פורטלנד), אלן קראב (פורטלנד), ריצ'רד ג'פרסון (קליבלנד).

פאוור פורוורדים: פאו גאסול (שיקגו), ברנדון באס (לייקרס), ג'ראד סולינג'ר (בוסטון), דריק נוביצקי (דאלאס), ג'ונאס ג'רבקו (בוסטון).

סנטרים: פסטוס אזילי (גולדן סטייט), רוי היברט (לייקרס), מוריס ספייטס (גולדן סטייט), זאזא פאצ'ואליה (דאלאס), דונאטס מאטיונאס (יוסטון).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
526 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אריה
אריה
04/07/2016 0:42:20

NBA source: Kevin Durant had a phone conversation with Warriors exec Jerry West yesterday.

k_700
k_700
04/07/2016 0:48:38

יש למישהו לינק יציב וטוב לESPN?

k_700
k_700
04/07/2016 0:52:13

לא משנה, אם אין אני לי מי לי-
http://www.stream2watch.co/live-now/live-tv/us/espn-live-stream

k_700
k_700
04/07/2016 0:52:38

http://www.stream2watch.co/live-now/live-tv/us/espn-live-stream

לאמשנה, אם אין אני לי מי לי

אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
04/07/2016 0:54:05

בכיף
10. קנט בייזמור נשאר 70 מיליון ל4 שנים (לדעתי מגיע לו בין 46 ל60)
9. ביסמרק ביומבו לאורלנדו- 2 מיליון יותר מהקודם לאותו פרק זמן (מגיע לו בין 39 ל55)
8. אל הורפורד לבוסטון- 113 מיליון ל4 שנים (לדעתי מגיע לו בין 80 ל100 מיליון)
7. מרווין וויליאמס- 54 מיליון ל4 שנים (הגיע לו בין 12 ל33 מיליון)
6. דוויט "you soft" הווארד- 70 מיליון ל3 עונות (הגיע לו בין 46 ל50 לאור הקטסטרופה שעשה ביוסטון)
5. טימופיי "המאבטח" מוזגוב- 64 מיליון ל4 שנים (הגיע לו 30 מיליון או קרוב לזה)
4. ג'ון לוייר- 42 מיליון ל4 שנים (הגיע לו בין המינימום לחצי מהסכום שיקבל בפועל)
3. מייק "יש לי גנים" קונלי- 153(!!!!) מיליון ל5 עונות (הגיע לו בין 65 ו100 מיליון)
2. דרל ארתור לדנבר- 27 מיליון ל3 עונות, הוא עוד ייתן שיעורים באיך לזרוק כסף לפח (הגיע לו בין 3 ו15 מיליון)
1. ובמקום הראשון! סולומון "חבר במשפחת הגבעות" היל לניו אורלינס
52 מיליון ל4 שנים- מה לעזאזל הוא עשה שמגיע לו הכסף הזה?
יוכל לתת שיעורים ברמת דוקטורנט באיך לעשוק קבוצות ולהשתין להם על הכסף (הגיע לו בין 8 למקסימום 25)

k_700
k_700
04/07/2016 0:57:48

אופיר מתוק,
ילדים צריכים לישון בלילה.

אופיר מתתיהו (סתם ילד)
אופיר מתתיהו (סתם ילד)
04/07/2016 0:59:32
Reply to  k_700

קיי 700, אתה לא מחליט עלי

k_700
k_700
04/07/2016 1:01:45

לא מחליט,
אבל אחד שכדאי לך להקשיב לו,
תשאל את מנחם.

Etayle
Etayle
04/07/2016 1:34:05
Reply to  k_700

חח רועי אתה לא מכיר את k ? ובלי קשר מה דעתך על טריי בורק שהוחלף בעד נזיד עדשים? (בחירת סיבוב שני ב201010 ?) בזמנו אמרת שהוא ואקסום יהיו הבטחה גדולה…

k_700
k_700
04/07/2016 1:38:23

אקסום? לא ראינו את אקסום כדי להחליט מה הוא יהיה. הוא לקח שנת שבתון מכדורסל לפני הדראפט ורק עבד באופן אישי(מה שאני, אתה וכולנו קראנו וראינו).
מבחינת הסייז והאתלטיות הוא נחשב להבטחה אבל היה מאוד לא מוכן, בכל אופן הוא נפצע העונה הזאת.

בקשר לבורק, היה ענק במישיגן בעונה שהם היו מדורגים גבוה מאוד והגיעו לגמר(הרבה בזכותו). היה נראה כמו סקורר די בטוח מבחינת הקליעה ומשום מה הוא מתקשה דווקא בקליעה בNBA.
הויתור עליו מבחינת יוטה היה מוצדק, אולי בוושינגטון הוא יקבל יותר ביטחון. לא טענתי שהוא איזה כשרון על(בדראפט ההוא לא חשבתי שיש כאלה), אבל כן כשרון שהצדיק אז בחירה גבוהה באותו דראפט.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/07/2016 1:56:17
Reply to  k_700

דווקא יצאו מהדראפט כמה שחקנים אחלה: נואל, אולאדיפו, קודי זלר, הגריק פריק, גובר ודוולדובה (שלא נבחר)

Etayle
Etayle
04/07/2016 1:32:29

תודה רבה על המיני סיכום אופיר

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
04/07/2016 1:35:47
Reply to  Etayle

החוזים הגרועים ביותר

k_700
k_700
04/07/2016 0:58:17

מה חסמת את האפשרות להכניס לפה לינקים?

Mbk
Mbk
04/07/2016 1:50:20
Reply to  k_700

תכניס אחד אחד
2 נחסמים אוטומטית
אחד , אם הוא ארוך מידיי לפעמים נחסם גם כן

Etayle
Etayle
04/07/2016 1:14:21

רועי זה נכון שוויד הולך לבאקס או שעבדו עליי?

Smiley
Smiley
04/07/2016 1:19:35

יאללה אירופה או סין, איפה שישלמו יותר

Etayle
Etayle
04/07/2016 1:28:08

Jamal Crawford is staying with the Clippers, I'm told. Three years, $42 million.

Etayle
Etayle
04/07/2016 1:28:54

אחלה החתמה . לדעתי האורך אמור לפצה על הסכום .

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 1:40:02
Reply to  Etayle

הלוואי עליי פיצויים בסך 14 מיליון דולר לעונה

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 1:40:16

מתי דוראנט מודיע שהוא נשאר בOKC?

ת'אנדר
ת'אנדר
04/07/2016 1:46:50
Reply to  tripledouble

אם הוא מודיע שהוא נשאר אז למה בפליירס טריבון?? אני בפאניקה

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 3:27:40
Reply to  ת'אנדר

זה מעיד על משהו ?
אני בטוח ב99% שהוא חותם על 1+1 באוקלהומה.

ת'אנדר
ת'אנדר
04/07/2016 21:06:08
Reply to  tripledouble

הוא שאמרתי

k_700
k_700
04/07/2016 1:42:36

אוףףף למה לא מעדכנים כבר אם קליי בנט פתח לו רוכסן לפני שירד על 4 או לא… 🙁

k_700
k_700
04/07/2016 2:00:28

רונדו בשיקגו שנתיים 20 מיליון דולר, די גניבה.

אסף
אסף
04/07/2016 8:46:06
Reply to  k_700

תחליף בריא פיזית לרוז השאלה אצלו תמיד זה איפה יושבים הברגים בראש, בכל מקרה במחיר הזה אני מסכים שזה הרבה יותר מהימור סביר

אחד העם
אחד העם
04/07/2016 18:55:06
Reply to  k_700

בעיני אחת ההחומות הטובות ביותר עד כה. חבל שבאו הולך ולא נהנה מהאסיסטים של רונדו לגבוה שידע לנצל אותם

עידן
עידן
04/07/2016 2:01:02

Bulls to sign guard Rajon Rondo to a two-year, $28 million deal, he confirmed to

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 3:28:02
Reply to  עידן

יש

k_700
k_700
04/07/2016 2:01:24

28 מיליון*

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/07/2016 2:06:07

השנה השנייה של רונדו מובטחת חלקית. עסקה אדירה לשיקגו, קו אחורי שלו ושל באטלר זה סיוט ליריבות

k_700
k_700
04/07/2016 2:10:28

LOL

מדיה
Marc Stein צייץ מחדש
Albert Nahmad ‏@AlbertRandom1 1 שעהלפני 1 שעות
Albert Nahmad צייץ מחדש את Marc Stein
Nuggets have up to $27.5M to offer. Heat have $18.9M (as of now).Albert Nahmad נוסף,

פורטלנדי טיפוסי
פורטלנדי טיפוסי
04/07/2016 2:23:24

חבל אהבתי את קראב… אבל הוא ממש לא שווה את החוזה הזה טוב ברוקלין נואשים יאללה פאו תחתום אצלנו!!!

k_700
k_700
04/07/2016 2:31:05

ברור שזה לא סגור, פורטלנד יכולה להשוות כמובן(ואין לה סיבה להשוות כמובן), אבל זה קרה, הוא קיבל הצעה כזאת.

פורטלנדי טיפוסי
פורטלנדי טיפוסי
04/07/2016 2:36:21
Reply to  k_700

יש לנו בכלל כסף להשאיר אותו? או שזה זכויות בירד

סתם אחד
סתם אחד
04/07/2016 12:03:09
Reply to  k_700

קראב נתן עונה מצוינת והוא בהחלט אחד הגורמים להצלחה של פורטלנד בעונה החולפת. לדעתי זו תהיה טעות לוותר עליו.

בטח כשבינתיים השם היחיד שהצליחו להביא זה אוון טרנר…

אסף
אסף
04/07/2016 8:47:27

פאו לפורטלנד מייצר צמד גבוהים שלו יחד עם פלאמלי בין המעניינים בליגה, אינטיליגנציית משחק גבוהה הוא בטוח מבטיח

אסף
אסף
04/07/2016 8:48:03
Reply to  אסף

אם ויקרה כמובן

k_700
k_700
04/07/2016 2:27:24

אלן קראב, 3 עונות בליגה, סיבוב 2 דראפט 2013, בחירה 31, 70 מיליון דולר ל4 שנים.
יכול בשקט לפרוש בגיל 28, את שלו עשה.

דדי
דדי
04/07/2016 2:34:36

כל כך רציתי את קראב בלייקרס.
החתמה נהדרת של ברוקלין.
בכלל נותנים יופי של אופסיזן.

דדי
דדי
04/07/2016 2:48:55

הבנתי שהסיפור איתו ועם ברוקלין עוד לא סופי.

Ish
Ish
04/07/2016 3:22:29

לא מוזר לאף אחד שבבוסטון מנסים לעודד את דוראנט לבוא אליהם על ידי לבישת חולצתו המופרשת של רג'י לואיס?

דדי
דדי
04/07/2016 3:40:02
Reply to  Ish

tasteless

עידן
עידן
04/07/2016 3:34:11

The Kings have a deal with Matt Barnes, sources say

דדי
דדי
04/07/2016 3:41:48

אובר/אנדר על מתי יהיו מכות באימון קאזינס/בארנס ?

הליין הוא ראשון לפברואר.

סומסום
סומסום
04/07/2016 9:27:03
Reply to  דדי

דווקא יכולים להיות צוות 2-1-פאנצ' מעולה. אם הם מתחברים.

בארנס נתן עונה יפה והתאים לאופי ההיאבקות בבוץ של ממפיס, חבל שלא נשאר שם.

ma
ma
04/07/2016 11:21:36
Reply to  דדי

ומה יהיה עם שניהם יחטפו על מישהו מהקבוצה היריבה ג'ננה משותפת…

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
04/07/2016 11:57:25
Reply to  דדי

אנדר ביג טיים

אסף
אסף
04/07/2016 13:08:44
Reply to  דדי

אנדר- אמצע דצמבר גג ינואר

אריה
אריה
04/07/2016 3:42:01

From what I understand, it's Thunder versus Warriors for Durant.

דדי
דדי
04/07/2016 3:56:53

לפי מבט באפשרויות של גולדן סטייט – בוגאט יהיה חייב ללכת, אבל הם יוכלו להגיע למצב שבו אם דוראנט יוותר בסך הכל על משהו כמו מיליון דולר – הם יוכלו לשמור על הזכויות של אזילי שזה קריטי כדי לתת להם סנטר טבעי אחד בסגל, או אפילו אופצייה לסיין אנד טרייד עבור סנטר אחר או שחקנים אחרים.

כאמור, יצטרכו להיפטר מבוגאט, בארנס, ספייטס, ברבוסה, ראש, ורז'או, ואני מאמין שגם מבחירת הסיבוב הראשון שלהם (תלוי בכמה דוראנט רוצה להיות נדיב…).

אולי יצליחו להחזיר מישהו מ 3 האחרונים על חוזה מינימום או על "חריגת מקום בתקרה" (שהגיוני שישתמשו בה כדי להביא עוד סנטר), אבל יהיה קשה בקיץ הזה לשכנע שחקנים וותיקים לקחת חוזי מינימום – גם מקונטנדריות, במיוחד כשבמקרה של גולדן, כל השחקנים החופשיים בעצם כבר זכו באליפות (או "חצי אליפות" במקרה של ורז'או).

עדיין, קצת הופתעתי לראות שיש להם אפשרות מאד ריאלית לשמור על הזכויות של אזילי עם דוראנט, מה שמשפר את האטרקטיביות שלהם לעומת קבוצה נטולת סנטרים לחלוטין…

Ljos
Ljos
04/07/2016 4:01:09
Reply to  דדי

מה שמעלה את השאלה – האם יש מינימום שחקנים שקבוצה חייבת להחתים? (כלומר, מעל חמש)

Ish
Ish
04/07/2016 4:11:22
Reply to  Ljos

13

Ish
Ish
04/07/2016 4:12:34
Reply to  Ish

אבל לא משנה כמה משכורות אתה משלם תמיד ניתן להחתים מישהו על מינמום.

דדי
דדי
04/07/2016 4:13:19
Reply to  Ljos

עקרונית – 13 לפחות 15 מקסימום.
לא ניכנס כרגע לקטנות…

Ljos
Ljos
04/07/2016 4:26:20
Reply to  דדי

תודה לשניכם.

k_700
k_700
04/07/2016 4:03:00

זה מדהים איך יש מנגנון השמדה עצמי כזה בסקרמנטו שגורם לה להמשך לטרבל מייקרים שנייה אחרי שהיא נפתרת מטרבל מייקר אחר.
כמו שזבובים נמשכים לחרא.

Ish
Ish
04/07/2016 4:09:43
Reply to  k_700

דווקא יכול להיות גאונות צרופה אם התכנית היא שכל פעם שנראה שבוגי הולך להתחרפן על מישהו בארנס יקפוץ עליו קודם ויחסוך את העימות/טכנית/הרחקה עבורו.

k_700
k_700
04/07/2016 4:12:40
Reply to  Ish

השאלה אם הם לא יאכלו אחד את השני באימון.

Ish
Ish
04/07/2016 4:17:57
Reply to  k_700

נו ברצינות, ראית את סקטו? איו אצלם דבר כזה אימון.

עגל
עגל
04/07/2016 13:06:35
Reply to  Ish

חחח

p
p
04/07/2016 6:36:23

The Mavericks and Deron Williams, sources say, have come to terms on a one-year deal for $10 million

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2016 7:31:44

אתמול – שיחת טלפון ארוכה בין קווין דוראנט וג'רי ווסט .

NBA source: Kevin Durant had a phone conversation with Warriors exec Jerry West yesterday.

West spoke to Durant from the perspective of an all-time great player who kept falling short of winning an NBA championship. Although West won a title with the Los Angeles Lakers in 1972, he lost in his first seven trips to the NBA Finals and finished 1-8 in the Finals overall. West, 78, told Durant those losses still eat at him to this day, according to sources.

האם זה יגרום לדוראנט לא לעשות את הצעד הצפוי ולחתום באוקלהומה ?

עגל
עגל
04/07/2016 13:08:04

בגיל 78 ג'רי ווסט, עם כל מה שהשיג, עדיין אוכל את עצמו על ההפסדים שהיו לו?
כנראה שגם הוא קצת טרה-ללה כמו שאומרים

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 14:16:34
Reply to  עגל

למה טרה ללה? להגיע כ"כ המון פעמים לבאר ולא להצליח לשתות ממנה, כשרוב הפעמים זה נמנע כי הוא שיחק נגד קבוצה שהייתה עמוסה בהרבה יותר כשרונות משלו? זה כואב

עגל
עגל
04/07/2016 15:18:06
Reply to  tripledouble

למה טרה ללה? כי בגילו אתה מצפה שתהיה לו תובנה קצת יותר עמוקה על החיים, משהו זני מפויס כזה (מלשון זן), איזושהי חוכמה שלנו, אנשים פשוטים בלי המיילאייג' שלו, פשוט אין. אבל לא, צר עולמו כעולם נמלה והפרספקטיבה שלו היא של בן 17 מקסימום.
(אולי אני טועה והוא בסה"כ מילא את חובתו לארגון שבו הוא מועסק)

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 17:20:39
Reply to  עגל

אני בטוח שהוא ניסה לנפח את זה על מנת לנגן על המיתרים הרגישים של דוראנט בנושא הזה כדי לגייסו לארגון שבו הוא מועסק אבל אני גם מאמין שזה עדיין יושב אצלו איפושהו בפנים.

עידן
עידן
04/07/2016 7:56:40

מה עם בוסטון?

עידן
עידן
04/07/2016 7:56:56

Kd לא רוצה אותם?

זיווו
זיווו
04/07/2016 8:20:46

קינגס עד כה
החתימו את אפללו, טוליבר,טמפל ומט בארנס
הביאו בדראפט את פפניאקיס,סקל לביסר, איזיאה קאזינס ובוגדן בוגדנוביץ.
עשו טרייד על בלינלי תמורת מלאכי ריצרדסון בחירה 22.
לא האריכו לרונדו ,לקוינסי אייסי ולסת קרי[הפך לחופשי]

כמה הערות:
גיי בטוח יעבור בטרייד יש מצב שגם בן מקלמור או קופוס. תמורת רכז.
במידה וקוליסו לא היה עושה שטויות, הייתי מאד מרוצה מהעובדה שהוא יהיה הרכז הפותח. הוא יותר טוב מרונדו היום , בעיקר בהגנה ובמיעוט הטעויות שהוא עושה.
עומרי הולך לקבל יותר דקות כי מאט בארנס לא ישחק המון, מאט בארנס הוא שחקן של דייב ייגר.
ייגר בונה קבוצה יותר אפורה שתהייה מושתת על וטרניים שיש להם תפקיד. בדומה לעשה בממפיס רק שיצטרך להשיג עוד כילים.
הבניה היא משולבת גם לטווח קצר וגם לארוך, בודגנובית יגיע רק שנה הבאה.

זיווו
זיווו
04/07/2016 8:27:14

ועוד מילה,
סט קארי פנוי!
הייתי קופץ על המציאה

john
john
04/07/2016 9:44:54
Reply to  זיווו

שיקגו איבדו את הדרך. אפשר לחשוב שסקרמנטו הבריקו עם ראנדו בפויינט. הם היו קבוצה בינונית מינוס ורונדו צבר אסיסטים אבל ממש לא היה המגן שהיה והראה יכולת קליעה מזעזעת. איך בדיוק הוא מאזן את באטלר שאוהב לעשות מהלכים עם הכדור ביד והוא לא קלע שלשות אופטימאלי? מי הולך לקלוע מבחוץ בשיקגו? רק דאג מקדרמוט? דנליבי בן 200, מירוטיץ' נפל שנה שעברה, אטואן מור הצלף בחוץ, טוני סנל עושה רושם של לפני פריצה כל שנה ולא קורה איתו כלום.

ללא נואה וגאסול מי הפרונט ליין שלהם? מירוטיץ' ובובי פורטיס? לא יודע… אולי אם חלק מהצעירים יתנו קפיצה שיקגו יוכלו לתת דחיפה לכיוון הפלייאוף. אבל המזרח השתפר העונה…

john
john
04/07/2016 9:45:39
Reply to  john

לא כתגובה לזיו, כנראה התחבר לשרשור 🙂

עמרי
עמרי
04/07/2016 16:57:33
Reply to  john

לדעתי פורטיס יהיה שחקן מצוין, ומירוטיץ זה סטרץ פור שכל קבוצה הייתה רוצה.
למרות זאת אני מסכים עם הטענה שלך שהמצב כרגע לא נראה מבטיח

סומסום
סומסום
04/07/2016 9:52:58

מדברים על אכזריות של אוהדים? איזה קבלת פנים מכינים לרונדו בשיקגו:
http://www.blogabull.com/2016/7/3/12091780/bulls-sign-rajon-rondo

עגל
עגל
04/07/2016 13:11:13
Reply to  סומסום

נחמדים שם

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 10:09:48

בארנס סיכם בסקרמנטו.
אז כנראה כבר 100 אחוז שלא נראה את רודי גיי בעונה הבאה שם מעניין מה ישיגו ממנו

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 10:11:05
Reply to  KingJames23

מאט בארנס למי שלא הבין

לביא
לביא
04/07/2016 11:17:49
Reply to  KingJames23

יש שם בלגן שלם על עמדות 3-4. מישהו יהיה חייב ללכת. מעניין איך עומרי ישתלב במאבק על העמדות שם.

לביא
לביא
04/07/2016 12:15:51

בהחלט.

זיווו
זיווו
04/07/2016 17:24:26

ממש לא מסכים על סמך מה אתה אומר את זה רועי.
בקינגס בונים עליו -החוזה שלו נמוך ויחסית למה שהוא מרוויח הוא נותן תמורה.
לעומרי יש יותר ממשחק מעבר וקליעה ממרחק.
הוא פיתח גם – משחק עומד לא רע.
חדירה,יצירת מצבים וקליעה מחצי מרחק, כמו כן הבנה של משחק ההתקפה.
בהגנה הוא שומר סביר, יתכן שבמשחק הגנה אישית הוא דווקא יבלוט- כי בשמירות הכפולות וחילופי ההגנות של קרל הוא הלך לאיבוד.

סומסום
סומסום
04/07/2016 11:05:50

אז בתכלס דוראנט הולך תיכף להחליט, אם יהיה לנו השנה גמר מערב תחרותי, או לא.

מיותר לציין מה אני מעדיף – כמו רוב חובבי הספורט האובייקטיביים.

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 11:07:30
Reply to  סומסום

אם הוא הולך לגולדן הוא חתיכת פוסי

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2016 11:28:19
Reply to  KingJames23

התואר הזה שמור לפוסי ג'יימס , שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת , ושמקבץ לעצמו גלקטיקוס בכל פעם שהוא עובר קבוצה .

מוש השור
מוש השור
04/07/2016 11:40:25

טוב, עדיין לא התגברת על התבוסה הכי משפילה בתולדות הגמרים, לא נורא, אומרים שהזמן מרפא הכל.

עמרי
עמרי
04/07/2016 16:59:06

אם לא הכל את הרוב

ללל בתחת שלי
ללל בתחת שלי
04/07/2016 12:37:30

אולי לברון חושב שהשמש זורחת לו מהתחת, אתה והקבוצה שלך בטוחים בזה.

פוסי פוסי, אבל העיף אותכם אחרי שהייתם ב3:1 עם שני משחקי בית.
(עכשיו זה הקטע שאתה מתחיל לבכות על השופטים/פציעות/בובות וודו מקולקלות?)

עגל
עגל
04/07/2016 13:13:51

מעניין איך הגלקטיקטןס של ס"א תמיד עובר ללא אף ביקורת?
(גם לג"ס יש גלקטיקוס אבל הם נבנו מלמטה אז הם "בסדר". מעניין מה תהיינה התגובות אם דוראנט יחתום אצלם)

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2016 11:30:02
Reply to  סומסום

מתי יהיה לנו סוף סוף גמר מזרח תחרותי ?

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 11:36:23

כשדוראנט יפתיע ויכתוב בPlayers Tribune: Boston here I come.

יוסי
יוסי
04/07/2016 11:16:40

ידעתי שאפשר להביא את רונדו במחיר זנותי , 14 לשנה לרכז מספר 2 בליגה , למה דאמפ לא החתים אותו פשוט כואב , לשם השווואה
רונדו 12 נק 12 אס 6 ריב 2 חט 28 לשנתיים בן 30 עם אליפות
קונלי 15 נק 6 אס 3 ריב 1.2 חט 153 ל5 שנים בן 29
נראה לי שהעסקה הגרועה הזוכה של ממפיס
ולכל אלה שחושבים שסולמון היל הוא העסקה הגרועה ביותר דווקא יש לי הרגשה טובה בקשר עליו ויחסית לחוזים שעפים הוא לא נוראי , אוסטיו ריברס מהימני מוזגוב קונלי וגם היל רק בן 25

לביא
לביא
04/07/2016 11:19:56
Reply to  יוסי

באופן סטטיסטי איפה יש יותר סיכוי לרכז להיפצע, בשיקגו או בניו אורלינס?
קרו דברים בניו אורלינס הקיץ. כולי תקווה שהפציעות לא יכו בהם שוב.

יוסי
יוסי
04/07/2016 11:36:54

רועי התכוונתי רכז אמיתי = עושה משחק
שני רק לפול

TheGreatWall
TheGreatWall
04/07/2016 12:27:59
Reply to  יוסי

גם וול עדיף עליו פי כמה, ממנהלי השחק הכי אנדרייטד שיש היום במשחק. מהרכזים הבודדים בליגה ששומרים על מספר אסיסטים גבוה כל עונה (אם אתה מסתכל על סטטיסטיקה), שלא נדבר על מספר החטיפות ובכלל הגנתית. באופן כללי, מעושי המשחק הטובים ביותר שיש היום, ובוודאות מעל רונדו גם בפרמטר הזה

שקנאי המק מק
שקנאי המק מק
04/07/2016 12:29:31
Reply to  TheGreatWall

+

לביא
לביא
04/07/2016 12:40:14
Reply to  TheGreatWall

+10

יוסי
יוסי
04/07/2016 12:47:08
Reply to  TheGreatWall

הנקודה פה היא לא אם הוא באמת הרכז מספר 2 בליגה אלא שהוא רכז מצויין ברמה הכי טובה של הליגה והיה אפשר להחתים אותו ממש בזול ,וול אוברייטד לטעמי רכז מצויין שלא הגיע ל80% ממש הוא מסוגל לא השתפר הרבה מישנכנס לליגה , יכל להיות ווסברטוק רגוע עם הנתונים שיש לו

יוסי
יוסי
04/07/2016 11:40:46

הטעות של קבוצות שלא מנצלות סיטואציות כאלה במצב של השוק 14 לרכז מצויין זה כמו 7 מיליון לפני שנה ו20 עוד שנה …
לא מדובר בשחקן אגואיסט שמחפש רק תסל סטייל קיירי ארינס אלא רכז שמחפש רק למסור

זיווו
זיווו
04/07/2016 17:12:33
Reply to  יוסי

יוסי, אתה ראית את רונדו שנה שעברה?
נכון יש לו סטטיסטיקה,אסיסטים , ריבאונד , נקודות גם בעיקר מחדירות אבל…
הוא מאבד המון, תוקע את שתף המשחק כי הוא מחזיק המון בכדור ולא שומר כמעט בכלל.
קונלי הרבה יותר טוב לדעתי.
מקווה שהוא יצליח יותר בשיקאגו אבל אני לא מתבאס שהוא הולך. דארן קוליסון מקבל 5 מיליו והוא רכז יותר טוב ממנו לדעתי, כשוא שחק הקינגס לרוב היו יותר טובים.

אהרון שדה
אהרון שדה
04/07/2016 12:26:51

אני מעריך שדוראנט יישאר באקלהומה לשנה נוספת.

המשרת
המשרת
04/07/2016 12:44:27

אני מקווה שהערכתך תתברר כנכונה.

המשרת
המשרת
04/07/2016 12:45:48
Reply to  המשרת

זו תהיה מתנת יום עצמאות הגונה.

גיא
גיא
04/07/2016 12:57:01

אני מחזיק אצבעות לסלטיקס.
סלטיקס – קאבס, דוראנט – לברון,
יכול להיות אדיר!

גיא
גיא
04/07/2016 13:25:21

אוקלהומה עם דוראנט חזקה ממיאמי עם דוראנט.
ואני לא זוכר מתי אוקלהומה הצליחה להקשות על קבוצה של לברון בפעם האחרונה…

ובנימה קצת יותר רצינית –
בוסטון + דוראנט זו קבוצה לשנים. אם הסגל הצעיר, אם בחירות דראפט עתידיות, עם מאמן מצוין.

עידן
עידן
04/07/2016 13:06:42

מה הסיכויים של בוסטון?

גיא
גיא
04/07/2016 13:22:21

התגובה המשעשעת של היום:

"התואר הזה שמור לפוסי ג'יימס , שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת , ושמקבץ לעצמו גלקטיקוס בכל פעם שהוא עובר קבוצה."
(הייט אשברי)

אז איזה שם מתאים לקרי, אחרי שהשתתף בפגישה, הזאת שנועדה לשכנע את זוכה ה-MVP הקודם לקרי, להצטרף ל-"לוחמים" ?

אותו קרי שבשנתיים האחרונות מציג צניחה דרמטית ביכולת בפלייאוף –
לפני שנתיים: ה-PER צנח מ-24.1 בעונה הרגילה ל-18.8 בפלייאוף. שנה שעברה ה-PER צנח מ-28 בעונה הרגילה ל-24.5 בפלייאוף. השנה ה-PER צנח מ-31.5 בעונה הרגילה ל-22.3 בפלייאוף.

אז הוא, והנהלת ה-"לוחמים" נכנסו לפניקה, והחליטו לנסות לגייס את הכוכב הכי גדול שהם יכולים למצוא, אולי הוא יצליח לעזור להם לנצח סדרת פלייאוף עם קבוצה שכל כוכביה בריאים…

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 13:37:26
Reply to  גיא

+1000

פינקי
פינקי
04/07/2016 13:59:53
Reply to  גיא

קרי עושה מה שהבוסים אומרים לו, זה לא הופך אותו לפוסי.
קרי לא שחקן קלאץ' גדול, זה גם לא הופך אותו לפוסי.

לברון עזב קבוצה חלשה והגיע למיאמי כי זיהה הזדמנות לבנות שושלת, זה לא הופך אותו לפוסי.
לברון חזר לקליבלנד כי זיהה הזדמנות לזכות באליפות וגם לשפר את התדמית שלו ושל עיר הולדתו, זה גם לא הופך אותו לפוסי.

Ljos
Ljos
04/07/2016 14:07:12
Reply to  פינקי

+1

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2016 14:13:24
Reply to  פינקי

איך שהזמנים משתנים . לפני חודש , לא יותר , כל אנשי ללל חגגו כאן על הפוסי . עכשיו , או שהם ערקו מהמערכה והחליפו צד או שנאלמו דום . אז אחזור – היה ונשאר פוסי .

אגב – זו הפוסי המקורית .

https://en.wikipedia.org/wiki/Pussy_Galore

פינקי
פינקי
04/07/2016 14:31:55

לא חושב שכתבתי תגובה נגד לברון לפחות שנתיים

Ljos
Ljos
04/07/2016 14:53:49

יש לי הרבה דברים להגיד נגד הטוויסט האפל של ייזס. זה לא אחד מהם.

גיא
גיא
04/07/2016 14:15:14
Reply to  פינקי

אני מסכים עם כל מילה שכתבת!

אני מפנה אותך לתגובה 48.1 (פעם ראשונה שהמספור של התגובות ממש מועיל לי!),
שם אני מסביר שתגובה 45, צינית.
(פעם שנייה!)

פינקי
פינקי
04/07/2016 14:32:45
Reply to  גיא
גיא
גיא
04/07/2016 14:39:27
Reply to  פינקי

זו לא הפעם הראשונה שהציניות שלי לא עוברת מסך…

דדי
דדי
04/07/2016 15:24:08
Reply to  פינקי

this

עגל
עגל
04/07/2016 14:25:51
Reply to  גיא

הופה גיא, איזו תגובה עוקצנית!
בד"כ אתה לא דוקר ככה . . .
🙂

גיא
גיא
04/07/2016 14:40:08
Reply to  עגל

התגעגעתי לטראש טוק של הפלייאוף…

עגל
עגל
04/07/2016 15:11:36
Reply to  גיא

נו שויין לך מותר. ישנם אנשים שתענוג לשמוע מהם טראש טוק בעיקר כשאתה יודע שיש להם חוש הומור וקצת נימוס. היו כאן אנשים שירדו מתחת לחגורה בפלייאוף

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 13:47:56

כל השיקולים ההגיוניים צועקים חוזה של 1+1 עם אוקלהומה. הן מבחינה כלכלית, הן מבחינת סיכוי לאליפות, הן מבחינת סביבה מוכרת.

ivz
ivz
04/07/2016 13:50:08

ומי עכשיו יעצור את הקינגס מהתרסקות?

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 13:57:23
Reply to  ivz

עומרי כספי המלך

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2016 13:56:03

SURE – ממש נכנסו לפאניקה , בהתחשב בכך שעוד לפני 3 חודשים קראתי באתרים , וגם כתבתי על זה בהופס , שהמטרה העיקרית של ג"ס הולכת להיות דוראנט , כי HB רוצה חוזה מכס. ובמצב כזה אין דבר יותר טבעי מאשר לנסות ולהחליף אותו ב- KD . שניהם , להזכירך , בדיוק על אותה משבצת ( כמובן עם הבדלים לא קטנים ביכולות ).
קרי , לידיעתך , לא היה כשיר לגמרי בפלייאוף השנה . להגיד שהוא נכנס לפאניקה ? תזרוק כל שטות שבא לך . אם הוא היה מנסה לטרפד הגעה של דוראנט , אז היית כותב שהוא אנוכי . רק שהוא לא כמו פוסי ג'יימס .
את התגובה כתבתי לגולש בשם KingJames23 , שכתב שאם דוראנט הולך לג"ס אז הוא פוסי . אז מה יותר ראוי מלהזכיר מיהו הפוסי הגדול , זה עם ה"החלטה" ?

גיא
גיא
04/07/2016 14:12:40

התגובה שלי "תובלה" במעט ציניות.
האמת היא שאני עומד מאחורי מה שרשמתי לאורך כל השנה –

א. אין כוכבית על האליפות של הלוחמים בשנה שעברה.
ב. לקרי (טוב בעצם ללברון, אבל מהקבוצה המנצחת זה קרי) הגיע לזכות בפיינלס MVP בשנה שעברה.
ג. אינספור פעמים כתבתי שאני לא מאמין בלהדביק תוויות על שחקן שמחליט לעבור קבוצה.
(כך שאין לי בעיה, לא עם דוראנט, ולא עם קרי, לא משנה איפה דוראנט יחתום)

אבל –
בהמון מקרים כתבת שהעובדה שלברון הצטרף לווייד היא לחובתו (אני משתמש באנדרסטייטמנט)
כתבת גם לא מעט על ההפסדים של לברון בפיינלס –

אני תופס את זה כקצת דו ערכי.
אין שום הבדל בין מה שדוראנט עושה, למה שלברון עשה.
ואם בוחרים להכנס לדקויות של תצוגות בפלייאוף – אז בבקשה, צריך גם לבדוק את קרי.
(ובהשוואה בין קרי ללברון. קרי מפסיד. ובגדול)

גיא
גיא
04/07/2016 14:18:05

דרך אגב, שאלה:
אז השנה קרי היה פצוע. סבבה.
ושנה שעברה?
ולפני שנתיים?

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 14:29:45
Reply to  גיא

לא יודע לגבי לפני שנתיים כי לא ממש עקבתי אחרי הסדרה שלהם אז נגד הקליפרס, אבל איך אפשר להגיד שקרי היה גרוע בפלייאוף שנה שעברה?
הבחור כמעט הכפיל את שיא השלשות, קלע כמעט 30 נק' בממוצע למשחק, נתן את אחד מסלי הקלאץ' ההזויים שראיתי נגד הפלינקס, הוביל את הקאמבק נגד ממפיס, נתן סדרה מופתית נגד יוסטון, והיה מצוין ב-3 המשחקים האחרונים בגמר אחרי שההתרגשות הראשונית קצת ירדה. וצריך להגיד את האמת: עם כל הכבוד להגנה של איגודלה על לברון, קרי נשדד בבחירת הFMVP.

גיא
גיא
04/07/2016 14:37:49
Reply to  tripledouble

מה לעשות שבפלייאוף, ב-3 השנים האחרונות, היעילות של קרי צונחת?

וצריך להגיד את האמת – לברון הוא זה שנשדד.

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 14:54:28
Reply to  גיא

יעילות תרד בפלייאוף באופן טבעי- משחקים רק נגד הקבוצות החזקות בליגה, ההגנות מתהדקות ולכן גם האחוזים יורדים, השופטים מתעלמים מפאולים שהיו שורקים עליהם בעונה הרגילה, הכוכבים משחקים יותר דקות מה שמקשה על שמירת יעילות גבוהה, ואני כבר לא מדבר על אלמנט הלחץ שגבוה פי כמה מאשר בעונה הרגילה. אני לא יודע אם אפשר לבדוק את היעילות של קרי בפלייאוף שנה שעברה בלי 3 המשחקים הראשונים בסדרת הגמר, אבל אני בטוח שזה יעלה אותה משמעותית.

גיא
גיא
04/07/2016 15:04:42
Reply to  גיא

מדגם לא מייצג שמשווה בין PER עונה רגילה לבין PER פלייאוף, של כמה מגדולי השחקנים:

ג'ורדן: 27.9 עונה רגילה, 28.6 פלייאוף.
לברון: 27.7 עונה רגילה, 27.7 פלייאוף.
דנקן: 24.2 עונה רגילה, 24.3 פלייאוף.
אלאג'ואן: 23.6 עונה רגילה, 25.7 פלייאוף.
נוביצקי: 23 עונה רגילה, 23.8 פלייאוף.
צ'ונסי בילפס: 18.8 עונה רגילה, 19.1 פלייאוף.

אצל כל השחקנים שברשימה, הפער לטובת ה-PER בפלייאוף, הלך וגדל ככול שהם התקדמו בקריירה.
(לברון 2006 – 2011 , PER עונה רגילה גבוה מ-PER פלייאוף. לברון 2012 – 2016 , PER פלייאוף גבוה מ-PER עונה רגילה)

אצל קרי יש מגמה הפוכה.

עגל
עגל
04/07/2016 15:14:51
Reply to  גיא

לברון הוא זה שנשדד וה PER לא צריך לרדת אצל סופרסטארים שרק מעלים את רמתם.
מצד שני קרי היה מצוין ואפילו מעולה בשנה שעברה וגם השנה. רק מה ציפינו לשיפור בפלייאוף ולא לנסיגה (הוא היה טוב מדי בעונה הרגילה).
זו תכונה אנושית תמיד לעשות השוואות, מה לעשות

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 15:59:43
Reply to  גיא

מסתבר שנפלתי חזק עם הטיעון שלי…
בכל זאת קשה לי להסכים עם הקביעה ששנה שעברה עבר עליו פלייאוף רע, גם אם היעילות שלו ירדה בצורה די משמעותית. אני גם לא חושב שזה נובע מפאניקה או מחוסר תפקוד במאני טיים אלא יותר קשור לסגנון המשחק שלו בפרט ושל ג"ס ככלל.
בקשר לFMVP, התכוונתי שאם כבר בוחרים רק מישהו מהקבוצה המנצחת, אז קרי נשדד. אין ספק בכלל שלברון היה הכי דומיננטי שנה שעברה בגמר.

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 14:22:29

יש הבדל בין ללכת לקבוצה כמו מיאמי דאז שלא עשתה פליאוף ולהיכנס אליה יחד עם בוש וליצור שלישיה בשביל לנסות לקחת אליפות.
לבין ללכת לאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה (שכבר יש לה שלישיה) ולקחת שם אליפות
אתה לא מסכים שרמות הקושי הן שונות?

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 14:23:20
Reply to  KingJames23

השאלה שלי מופנת להייט אשברי כמובן

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2016 15:31:34
Reply to  KingJames23

ראשית , להזכירך שלברון הגיע לקבוצה שלקחה אליפות בלעדיו זמן לא רב לפני כן .
שנית , וזה העיקר , 2 דברים עשו את ההחלטה של לברון בעייתית ושונה מכל החלטה שיקבל דוראנט או מישהו אחר .
1. הוא הלך מעל ראשי הקבוצות וסיכם את אשר סיכם עם השחקנים ישירות – עם ווייד ועם בוש , שעוד היה שחקן של טורונטו , גם אם חופשי .
2 "ההחלטה" הידועה לשימצה .

john
john
04/07/2016 15:59:13

אין מה להסביר לחברה הנחמדים שמעליך על מעללי לברון הם מוכי סנוורים בכל מה שקשור אליו. הוא תמיד בסדר ותמיד אדיר וכל מי שמאיים על ההגמוניה שלו הם בונים לו תיק הרשעות (אם PER הוא מדד אז אנטוני דיוויס הוא בין השחקנים הטובים בהיסטוריה).

ואף על פי זאת. מעבר של דוראנט לגולדן סטייט הוא איום ונורא לליגה. מכיוון שאנני אוהד גולדן סטייט אז רק טובת הליגה מעניינת אותי.

הסיבה היא לא שגולדן סטייט בודאות תיקח את הגמר. יש מספיק הרכבי גלקטיקוס שלא זכו בליגה. בנוסף בפלייאוף צריך להיבנות לעומק. אם ג"ס זורקים את כל הקבוצה ומקיפים את הרביעיה שלהם בשחקני מינימום זה כנראה יכשל עם הפציעות שיבואו מעומס או סתם התנגשות אגויים.

הסיבה שזה מעבר איום היא שהליגה ב-5 שנים האחרונות מאבדות יותר סופרסטארים מאשר מביאות חדשים. ישנם אולי 10 סופרסטארים בליגה (אולי 5 מגה סטארים). הבעיה היא שחלקם משחקים באותם הקבוצות. הליגה בקושי מייצרת כוכבים בסדר הגודל של דוראנט לברון קארי פול ווסטברוק בשנים האחרונות. לא קאזינס לא וול ואפילו לא דיויס הוכיחו שהם בסדר גודל הזה.

בכל מקרה לפי הערכתי ישאר השנה ב-OKC

גיא
גיא
04/07/2016 16:25:35

אני מעדיף בהרבה "חברה נחמדים מוכי סנוורים" מאשר הייטרים.
קשה לי להבין שנאה. גם שנאה ספורטיבית.

אני לא שונא את קרי. אני לא שונא את דוראנט.
למעשה, בסוף העונה כתבתי מספר פעמים שהבחירה בקרי כ-MVP היא מוצדקת. כתבתי יותר מפעם אחת שמדובר בקלע היסטורי שמעצב מחדש את ה-NBA.
אבל למה לתת לדבר פעוט כמו עובדות לבלבל, אם אפשר לכתוב:
"כל מי שמאיים על ההגמוניה שלו הם בונים לו תיק הרשעות".

דרך אגב, אתה לא אוהב את מדד ה-PER?
אתה מוזמן להראות איך קרי נתן ב-3 העונות האחרונות פלייאוף שהוא יותר טוב מנתוניו בעונה הרגילה. לבטל טיעון ככה בשליפה, ללא נימוק המסביר ההפך – זה לא דיון. זו התנצחות.

מצטער, ג'ון. זו אחת התגובות הפחות לעניין שיצא לך לכתוב.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
04/07/2016 17:07:11

זה בדיוק הבעיה, כל הטענות של הייט אשברי כלפי לברון פשוט לא נכונות, אם זה הטענה ששומר טוב יכול לעצור אותו והוא ניצל את הפציעה של איגודלה (פשוט לא נכון מוזמנים לראות מה עשה לשומר האישי הטוב בליגה ואחד הטובים בהיסטוריה קוואי לאונרד), אם זה לסמן כוכבית על אליפות של לברון (כל אליפות שנלקחה ללא התערבות שופטים זו אליפות ללא כוכבית, פציעות זה חלק מהמשחק). שיש הבדל בין המעבר של לברון לזה של דוראנט (בתנאי שיחליט לעבור), גיא לגבי מדד הPER צריך להתייחס לתקופה, בשנים האחרונות בעיקר בשלוש שנים האחרונות PER מקפח שחקני הגנה ומעניק ייתרון לקלעי שלושות (רק מעצים את ההישג של לברון ומקטין את קרי), קרי בשלוש שנים האחרונות יש לו ירידה עצומה ביכולת בפלייאוף לעומת לברון (אחד מהסדרות הדומיננטיות והגדולות בהיסטוריה).

john
john
04/07/2016 18:49:47

גיא מצטער שאתה מרגיש ככה. אתה יכול לקרוא לי הייטר אבל אחזיר לך באותו לשון. גם אני האדרתי את לברון במספיק הזדמנויות וגם הייתי ביקורתי על גולדן סטייט וקארי. בנוסף תמיד הקפדתי להגיד שאין לי שום בעיה כדורסלנית עם לברון (נותנים לך תיקח) והביקורת שלי היא כלפי הליגה.

יש לי בעיה עם האדרתו ושפיטתו להקלה בכל תחום. יש לי בעיה שמרגע שמישהו התחיל להגדיר את קארי כשחקן על מחפשים כל אפשרות להקטין אותו. הרי יכלת לבדוק את כמות האסיסטים שלו או מהלכים שהובילו לאסיסט בפלייאוף או את העליה של חבריו לקבוצה במדדים. יכולת גם לצפות שוב בפלייאוף ולראות איך השופטים נותנים לשחק נגד שחקן שהוא בעליל לא פיזי בצורה פיזית ומזעזעת. וגם יכולת להראות את הממוצע שלו במשחקים צמודים או בדקות קלאץ׳ בו צריך את היכולת שלו. לקחת מדד שהוא התקפי באוריאנטציה ועשית השוואה בינו לבין שחקנים שעברו כבר -10-15 פלייאופים (קארי שיחק רק 4). אתה רוצה להגיד שהפואנטה של הבדיקה היתה לגמרי מיקרית ובום במקרה נפלת על הנתון של קארי? או שפשוט חיפשת מראש הוכחה על כך שקארי הוא שחקן שקטן עם המעמד?

גיא אין פה עניין אישי אבל גם אני גם נופל להטיות ולעולם לא אטען שאני כותב מאובייקטיביות.

Ish
Ish
04/07/2016 20:05:59

"(כל אליפות שנלקחה ללא התערבות שופטים זו אליפות ללא כוכבית, פציעות זה חלק מהמשחק)"

אז אתה אומר שהאליפות השנה עם כוכבית

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
05/07/2016 0:26:32

איש נשופטעם ממש לא הכריעו את גורל האליפות היחידים שעשו זאת זה קיירי ולברון (לברות באחת מתצוגות הגדולות בהיסטוריה).

D-Wade
D-Wade
04/07/2016 15:50:08

כשאתה אומר זמן לא רב לפני כן אתה מתכוון לארבע שנים? כשברור שאין קשר בין הקבוצה של 2006 עם ריילי, וויד ושאק, לזאת של 2010.

אז גם דאלאס לקחה אליפות לא מזמן, אחלה קונטנדרית.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2016 16:42:42
Reply to  D-Wade

4 שנים הן לא זמן רב , בהתחשב בעובדה שהבורג המרכזי מאותה אליפות נשאר וב- 2010 עדיין היה בשיאו .

יניב
יניב
04/07/2016 17:25:15

הייט יש לי לא מעט ביקורת על לברון ועל ההחלטה אבל זה לא רציני להגיד שהוא עבר לקבוצה אלופה.היחידים עד כמה שאני זוכר רק וייד והאסלם נשארו מקבוצת האליפות.
אתה יכול להגיד שהוא חבר לשחקן טופ 5 באותה תקופה והביא איתו עוד טופ 10 ואתה יכול להגיד שלמיאמי כמי שכבר זכו באליפות ומי שעמד בראש זה ריילי שבכלל יש לו עבר ומנטליות של אליפות,אבל הקבוצה לא הייתה אפילו קרובה לקונדיטורית(במידה ולברון לא היה חותם שם)

יניב
יניב
04/07/2016 15:59:19

אני מסכים גם עם הייט אשברי וגם עם השני(מצטער לא יכול לרשוםן את השם שלך סליחה מראש :))
החבירה של ג'ימס בהחלט מעניקה לו את התואר פוסי מה עוד שגם בפעם השנייה שהוא עשה את זה הוא דאג שיהיו איתו לפחות עוד 2 אולסטארים,אבל גם חבירה של דוראנט תוריד ממנו(לפחות מבחינתי).הדין של דוראנט זהה לדין של לברון ומבחינתי ודעתי האישית אתה לא יכל להגיד שאתה מהגדולים ביותר ולבצע מהלכים כאלה(גם מבחינת לברון וגם מבחינת דוראנט).מה שכן אני מניח שעוצמת התיעוב לדוראנט לא תתקרב לעוצמת תיעוב מלברון

אבוס ראסברוק
אבוס ראסברוק
04/07/2016 16:09:46
Reply to  יניב

לא מסכים בנוגע ללברון, הוא לקח אליפות עם שני שחקנים שהם לא מהטופ. במקרה של לאב אני חושב שזה ברור, ובמקרה של קיירי, שלפני לברון לא הצליח לקחת קבוצה לפלייאוף במזרח!!
אני חושב שקיירי מעולה בדברים מסויימים וזהו, ולברוח ניווט אותו מעולה ועם המון יכולת מנהיגות, כמו גם את ג'יי אר, טריסטן ואת כלל הקבוצה.

אני בהחלט יכול להבין למה שונאים את לברון, אבל האליפות האחרונה היא שלו בגדול, כשלקיירי יש בה חלק בינוני ולכל השאר חלק קטן אך חשוב (לאב, טריסטן, ג'פרסון ואפילו שומפרט, כולם היו טובים לפרקים בניצחונות בסדרת הגמר)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 17:09:55

מבלי להוריד מאומה מאפסותו ההיסטורית של שלפלופ בהר חירייה – דוראנט לא הרחק מאחוריו וגם הוא אידיוט ואהבל לא קטן.

ועם זאת – אין מצב שהוא עוזב את אוק'.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 17:58:48

לגמרי, רק ששמו "hai"
(He is A Idiot)

עידן
עידן
04/07/2016 17:45:39

היום מתחיל הטורניר הקדם אולימפי.3 קבוצות עולות לאולימפיאדה ומבחינת עיון בסגלי הנבחרות סרביה אמורה לעלות מהצד שלה של ההגרלה מהצד השני אמורה לעלות צרפת ומהצד השלישי יהיה מאבק בין איטליה ליוון

עידן
עידן
04/07/2016 17:48:18
Reply to  עידן

ולאחר עיון

עידן
עידן
04/07/2016 17:52:29
Reply to  עידן

בצד השלישי של ההגרלה אפשר להוסיף את קרואטיה ליוון ואיטליה.יהיה מאבק משולש

ידידיה
ידידיה
04/07/2016 17:50:16

בכדי לוודא שאין עלינו השפעה של הטייה קוגניטיבית הנובעת מהעדפת קבוצה או שחקן, אני מציע את התרגיל המחשבתי הבא –

מה הייתם אומרים / חושבים אם דוראנט היה בוחר באופן מפתיע להצטרף לקליבלנד? (כדי שזה יהיה אפשרי, אז חתימה באוקלהומה וטרייד עם לאב, אבל זה לא באמת משנה לתרגיל)

כדי להקדים את דעתי – כבר ציינתי שאני ׳אוהד׳ לברון –
לדעתי זה יהיה זוועה, בדיוק כמו שחבירה לגולדן סטייט תהיה נוראית בשביל דוראנט (למורשת, לא לסיכויי אליפות). במקרה כזה, נראה לי שזה גם ׳יפגע׳ במורשת של סטף קרי (אבל לא במורשת של לברון במקרה של הצטרפות הזויה לקליבלנד).

לדעתי גם אין שום דמיון בין החבירה של לברון למיאמי לבין אחת מהאפשרויות הקודמות –
לברון (וחבריו) בנו קבוצה מ0 (או קרוב לזה). דוראנט מצטרף להצלחות של מישהו אחר. לברון וויתר על כסף, דוראנט ׳מנצל׳ את החוזה המדהים של קרי. יש לי עוד הרבה דרכים לשכנע את עצמי שיש הבדל (אני באמת מאמין שיש, אני רק מודע לזה שאני מוטה מראש).

ידידיה
ידידיה
04/07/2016 17:54:05
Reply to  ידידיה

לצורך העניין, אני מאמין שאם דוראנט היה ׳מביא׳ את קרי, ושניהם מצטרפים יחד לניו-אורלינס לאנטוני דיוויס, דעתי הייתה הרבה יותר נוחה מזה, וזה היה הרבה יותר דומה למה שלברון עשה.

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 18:11:14
Reply to  ידידיה

+35

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 18:00:21

בין היתר הקאות בלתי פוסקות ופרכוסים לא נשלטים של ולדי, ונשירת שיער מהביציות של לברון

יהונתן
יהונתן
04/07/2016 18:04:41

מתי הוא אמור להודיע??? אמרו שבבוקר לא??

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 18:05:26

אני לא יודע מי זה Alex Kennedy ועד כמה הוא אמין אבל הנה ציוץ שלו מלפני 20 דקות:
Source close to Kevin Durant camp says he’s legitimately torn about this decision. He’s intrigued by GS/BOS, but leaving OKC is a HARD call.

המשרת
המשרת
04/07/2016 18:15:25
Reply to  tripledouble

יאללה כבר.
למה למתוח אותנו.
איזה שיקול יש שהוא לא מודע אליו?

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 18:25:38
Reply to  המשרת

חחח זו 'ההחלטה' גרסת הפאסיב אגרסיב.

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 18:30:54
Reply to  אפלטון

חחחחח לגמרי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 18:33:04
Reply to  אפלטון

מעניין. תמיד הייתי משוכנע שווסטברוק הוא הפאסיבי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 18:28:55
Reply to  המשרת

ממתין לעדכון מחירי הבוריטוס במפרץ. זה עלול להטות את הכף

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 18:34:55

האמת שלא ציפיתי לכל המשיכת זמן הזאת, אם עד אתמול הייתי בטוח שהוא נשאר באוקלהומה עכשיו כבר יש לי ספק

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 18:37:29

כל מה שצריך זה טלפון מווסטברוק 'יאללה אחי, one last run ואז תעשה מה שאתה רוצה.
לא מבין מה יש להסתבך, חוזה לשנה אחת וזהו. שנה הבאה פי מליון יותר כסף

מה זה משנה
מה זה משנה
04/07/2016 18:40:38

קווין דוראנט רשמית בגולדן סטייט.
http://www.theplayerstribune.com/kevin-durant-nba-free-agency-announcement/
( תיכנסו לפני שהאתר יקרוס )

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 18:42:21

הולי שיט

עידן
עידן
04/07/2016 18:42:18

Kevin Durant announces he's going to Golden State.

עידן
עידן
04/07/2016 18:45:35
Reply to  עידן

Kevin Durant will sign a two-year deal with the Warriors at $54.3 million, league sources say, with a Player Option for Year 2

עידן
עידן
04/07/2016 18:44:10

לא 1 לא 2 לא 3 לא 4 לא 5 לא 6

דרור
דרור
04/07/2016 18:44:12

לא יאמן איזה נקניקיה הבנאדם הייתי מציב מאבטחים בבית שווסטברוק לא יגיע באישון ליל

לביא
לביא
04/07/2016 18:44:41

שיט שיט שיט. איזה עולם דפוק.

Etayle
Etayle
04/07/2016 18:46:12

לא יכול לקלל את k.d גולדן בני זונות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 18:46:29

לשלוח מייד את הצוות של הקליפרס לשכנע אותו בחזרה

בירדמן
בירדמן
04/07/2016 19:12:00

ענק!

עגל
עגל
04/07/2016 18:46:29

זה אמיתי, אני לא כל כך מאמין?

לביא
לביא
04/07/2016 18:46:37

שילך לעזאזל דוראנט
אם יש מישהו שאני מבואס בשבילו זה ווסטברוק.

פורטלנדי טיפוסי
פורטלנדי טיפוסי
04/07/2016 18:47:09

אפשר לסגור את העונה הבאה כבר עכשיו…

Ish
Ish
04/07/2016 19:25:26

זה מה שאמרו גם על מיאמי. לא קרה בסוף.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 18:47:13

איזה שביזות, הלכה עוד קבוצה שכיף לעודד

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 18:47:37

אפס.
אם היה לי חצי ספק הכל התבהר. אפס מאופס.

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 18:48:17

אין מילים פשוט החלטה פחדנית

דובי
דובי
04/07/2016 18:48:19

אוי זה יהיה כל כך יפה

דובי
דובי
04/07/2016 18:48:38

ההתקפה הכי מטורפת בהיסטוריה

הייט-אשברי
04/07/2016 19:15:58
Reply to  דובי

100 +

עידן
עידן
04/07/2016 18:48:54

One NBA executive just texted me: "Everyone is basically playing for second now. Including LeBron.

איתמר פורת
איתמר פורת
04/07/2016 18:49:39

רמת הסמרטוטיות של 'ההחלטה' הזאת משתווה רק ל'החלטה' אחרת. פשוט פחדנות לשמה.

עידן
עידן
04/07/2016 18:50:08

רק אני מבסוט פה מההחלטה?

Ish
Ish
04/07/2016 19:26:31
Reply to  עידן

אני לא מבסוט, אבל אני בהחלט חושב שמעניין יהיה לראות איך תראה קבוצה כזאת.

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 18:50:31

איזה טירוףףףףףףף
54 ל1+1

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 18:50:45

לא המחיר אלא ההחתמה כמובן

יוסי
יוסי
04/07/2016 18:50:33

לא מאמין … דוראנט יצא אפס

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 18:50:57

אני יוצא פה בהצהרה.
אין סיכוי שגולדן סטייט לוקחים עוד אליפות.
קללת ימאי.

Etayle
Etayle
04/07/2016 18:51:01

זה חוקי בכלל?

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 18:52:06
Reply to  Etayle

אתה מבין?
ללייקרס עצרו את כריס פול בטרייד כי זה מוגזם אבל דוראנט בגולדן סטייט לא מוגזם!

fyu
fyu
04/07/2016 18:56:32

דוראנט שחקן חופשי..

אחד העם
אחד העם
04/07/2016 19:24:12

מזכיר שלליגה היו אחוזים בניו אורלי ס. ויותר חשוב מזה – אצל פול היה מדובר בטרייד ופה זו חתימה של שחקן חופשי

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 18:54:31
Reply to  Etayle

מה חוקי? כישופי וקללות?
אם ל-LilB זה עבד גם אני זורק אחת לאוויר

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 18:51:37

אני מאוכזב! זה יהיה חוויה אבל זו קבוצה מוגזמת

עידן
עידן
04/07/2016 18:51:40

עכשיו הריסון בארנס ילך לדאלאס

לביא
לביא
04/07/2016 18:51:52

בא לי להקיא.
שמישהו יאמר מה okc עושה עכשיו או משהו.

אהרון שדה
אהרון שדה
04/07/2016 18:52:07

בשנייה אחת הפסקתי לסמפט את דוראנט ואת ג.ס ולשנוא אותם …מכיוון שאני מתעב גם את לברון והקאבס נותרה לי תקווה אחת ס.א …טימי בשבילי אל תפרוש ותישאר לעוד מאמץ אחד אחרון לעצור את הרעים .

יוסי
יוסי
04/07/2016 18:52:18

בארנס בדאלס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 18:52:36

האשך יורד היום לגובה ברך והשטרונגול מרכין ראשו לכבוד "יום הרפיסות הבינ"ל" הראשון שהוכרז

דרור
דרור
04/07/2016 18:55:57

הדגלים ינוחו בחצי התורן. איזה נקניק הבנאדם.

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 18:56:58

ביום העצמאות של ארצות הברית

ניר
ניר
04/07/2016 19:18:08

אבל מדוע מר אשך? אוקלהומה זה מבוי סתום. החלטה לגיטימית

Etayle
Etayle
04/07/2016 18:53:27

טוב בארס ווי טראסט . או שלא 🙁

לירון
לירון
04/07/2016 18:53:32

ומארק קיובן נשאר עם הריסון בארנס בחוזה מקסימום……………..

D-Wade
D-Wade
04/07/2016 18:56:03

ההערכה שהייתה לי כלפי דוראנט נעלמה. איזה פחדן. את ג"ס לא אהבתי גם קודם, אז עכשיו…

הייט-אשברי
04/07/2016 19:20:25
Reply to  D-Wade

אז תמשיך לאהוב את לברון , שנעלם והשאיר לכם אויר .

D-Wade
D-Wade
04/07/2016 21:22:09

לא בא לך להפסיק עם רגשי הנחיתות והטרולינג?

Ish
Ish
04/07/2016 19:29:01
Reply to  D-Wade

מאוהד מיאמי זו צביעות

D-Wade
D-Wade
04/07/2016 21:21:38
Reply to  Ish

למה?

Ish
Ish
04/07/2016 21:23:17
Reply to  D-Wade

כי ללברון לא קראת פחדן כשהוא עבר למיאמי

D-Wade
D-Wade
04/07/2016 21:43:09
Reply to  Ish

1. עד כמה שזכור לי לא הייתי באתר ב-2010.

2. בתור אוהד מיאמי ברור שלא ביקרתי את לברון באותו רגע, כמו שאני לא מצפה מאוהדי ג"ס לעשות עכשיו במקרה של דוראנט. עכשיו זה הזמן שלהם להיות באופוריה. האם זה אומר שלברון לא יצא פחדן? לא. אבל בשונה מדוראנט, הוא בנה קבוצה מאפס והוביל אותה לשתי אליפויות. KD חובר לקבוצה שהייתה רחוקה כמה נקודות מאליפות ול-MVP של הליגה. גם המצב של קליבלנד בזמנו שונה לחלוטין מזה של אוקלהומה כרגע.

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 18:56:05

ואם רק הלייקרס היו עם חצי ביצה ומנסים להציע מקסימום לבארנס…
במקום הלכו על דנג…

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 18:56:36
Reply to  אפלטון

אשכרה

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 19:01:19

זה בדיוק מה שדיברתי עם דדי כשלא הבנתי למה הם לא עושים את זה. למה לא לקחת צ'אנס ולהכניס קבוצה ללחץ? ככה יוסטון דגו את הארדן ועכשיו קיובן, קיבל בטעות שחקן צעיר מצויין כשהוא עוד לא מוכן לבניה מחדש.

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:51:19
Reply to  אפלטון

אני מסכים לחלוטין

שי אבן צור
שי אבן צור
04/07/2016 18:56:13

אני פאקינג לא מאמין!

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:51:37

גם אני… ברבוסה עוזב 😉

שמייקל
שמייקל
04/07/2016 18:57:07

הקבוצה הגדולה בכל הזמנים. אני לא יכול לחכות ליוני 17.

Etayle
Etayle
04/07/2016 18:57:15

דיי נקמת הסוניקס מכה שנית

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 18:58:08

הליגה הכריזה על אימוץ "החוק הרוסי" ב-NBA – צריך רוסי אחד על המגרש בכל זמן נתון, ואם דוראנט בהרכב צריך ארבעה

הלייקרס מסודרים גור

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:50:44

ישששששששששששש
זכינו באליפות 😜

עודד
עודד
04/07/2016 18:58:19

מה הה ההההההה??????

יוסי
יוסי
04/07/2016 18:58:24

ליגה של פחדנים … הדור של היום לא מגיע לקרסוליים של מייקל קובי נווצקי

המשגיח
המשגיח
04/07/2016 18:59:03

אני די בהלם…

D-Wade
D-Wade
04/07/2016 18:59:09

אני מניח שריילי יחתים את וויד אוטוטו, אבל מיאמי איבדה עומק ועדיין לא ברור מה עם בוש. אם ריילי לא הולך להוציא איזה אס מהשרוול, אנחנו בבעיה.

אולי לברון…?

השרת
השרת
04/07/2016 19:03:53
Reply to  D-Wade

אולי דווקא בעקבות זה ווייד יחתום בקאבס

TheGreatWall
TheGreatWall
04/07/2016 19:19:13
Reply to  השרת

הלוואי, אבל הבנתי שווייד רוצה מקסימום עכשיו, וקליבלנד האחרונה שתוכל לתת לו משהו כזה

סומסום
סומסום
04/07/2016 19:00:25

דוראנט ב-2010:

?Now everybody wanna play for the heat and the Lakers
!Let's go back to being competitive and going at these peoples

https://twitter.com/KDTrey5/status/18688294600

השרת
השרת
04/07/2016 19:00:30

"moving out of my comfort zone to a new city and community which offers the greatest potential for my contribution and personal growth. With this in mind, I have decided that I am going to join the Golden State Warriors."

נשמע שהכוחות בעמק הסיליקון חזקים

Ish
Ish
04/07/2016 19:30:33
Reply to  השרת

איימו על חשבון הגוגל פייסבוק וטוויטר שלו

Ata98
Ata98
04/07/2016 19:01:25

פאקקקקקקקקקקקקקק

לביא
לביא
04/07/2016 19:01:32

לראסל מהיום יש שתי מטרות בחצר שהוא מרסס כל בוקר
אחת עם הפרצוף של בברלי
שניה עם הפרצוף של דוראנט.

דרור
דרור
04/07/2016 19:02:13

לברון פרי אייג'נט, לא? שיחתום בג"ס ואנחנו נעבור לדבר על דוקים.
ושלא יישכחו לחתום 1+1 למקרה שכל שאר החברים שלהם יתפתו לערוק בקיץ הבא. מהיום שחקן נבא זו חיה שנודדת בלהקות. העיקר שמחירי החולצות עולים. סמיילי מדוכדך.

הייט-אשברי
04/07/2016 19:22:29
Reply to  דרור

לאא – את המיפלץ אנחנו לא רוצים . גם לא בחינם . אצלנו יש שחקנים שמפרגנים . אף אחד לא אומר לאחרים מה לעשות , וגם לא למאמן .

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 19:02:37

תקראו לי זקן ומיושן, אבל בשבילי החתימה של KD ב GS זו סוג של פשיטת רגל של הליגה הזו.

סקוטי
סקוטי
04/07/2016 19:03:21

בחלומות הפרועים שלי לא חלמתי שהוא באמת שוקל את זה ברצינות.. לא ספורטיבי, לא מכבד, ללא אופי. תמיד הייתה לי הסתייגות מדורנט אבל לשפל כזה לא ציפיתי.. אפשר לסגור את הבסטה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2016 19:05:01
Reply to  סקוטי

1+

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
04/07/2016 19:03:30

מבאס את התחת.

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:03:42

מעולם איחלתי אסונות ברצינות לשחקנים, אולי הגיע הזמן להתחיל . דייייי

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 19:05:43
Reply to  Etayle

כמה אירוני זה יהיה אם קרסולי הזכוכית של סטף קארי, שאפשרו את ההחתמה של דוראנט ב GS, לא יחזיקו מעמד העונה…

john
john
04/07/2016 19:04:36

לכל הדואגים. שום אליפות של גולדן סטייט לא סגורה. גם חמישיית אולסטארים לא מביאה אליפות. בפלייאוף מנצחים עם 8-10 שחקנים בריאים ורעבים. מישהוא צריך לקחת ריבאונד וקבוצה צריכה לא לאבד כדור. אם הם מחתימים סוללת סנטרים מרשימה (אין כבר כאלה) אז מילא.

אם אני קארי אני רואה את זה כיריקה וחוסר אמון מגולדן סטייט. לווריורס היה חסר ריבאונדים ושחקן שמגן על הרחבה מלקחת אליפות קלילה. היא הייתה דלילה מקדימה והייתה צריכה לקלוע ביעילות מטורפת ולכפות כמות איבודים ענקית כדי לעבור שלבים תוך כדי שהם נחותים בריבאונד כמעט מול כל יריבה.

. דוראנט לא פותר להם את זה אלא רק מוסיף מימדים שכבר היו להם (רק בהרבה יותר טוב). קארי ירד משמעותית בתפוקה. דריימונד וקליי אותו הדבר.

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:05:59
Reply to  john

לא עבד לך האופטימי היום . הליגה גמורה …
ועל איזה סנטרים אתה מדבר? זה לא שהם עשו משהו כל הפליאוף הזה וגולדן היו צעד מאליפות.

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 19:09:26
Reply to  Etayle

הליגה ממש לא גמורה.
אני אומר לך א-י-ן א-ל-י-פ-ו-ת
Mark my words!
דוראנט רק יפריע לכימיה האדירה שהלכה שם. שינה לגמרי את ההיררכיה

השרת
השרת
04/07/2016 19:13:48
Reply to  john

מסכים עם כל מילה. מה שהיה להם חסר זה ביג גייז.

מצד שני, מה שהם הראו השנה זה שאפשר לנצח בליגה עם התקפה אימתנית, ולשבור את השיא. זה כמעט גם הספיק לסדרת הגמר. אולי התקפה עוד יותר שלמה (כזו שדוראנט זורק את הזריקות שבארנס זרק בסדרה) מספיקה. כל זה ללא פציעות כמובן.

ועוד סייג, דוראנט כן מוסיף למימד ההגנתי. הוא מגן בחסד ואנדריידט. כשהוא רוצה, והעונה הוא רצה, הוא מזכיר קצת את קוואי רק עם גפיים טיפה יותר ארוכות. בשתי העמדות שהוא יועמד בהם לשמור (שלוש שלוקחים בחשבון שבהרכב הסמול בול הוא ישמור לפעמים על הסנטר) הוא יהווה שידרוג לעומת מי שהוא יתפוס את מיקומו.

no funny shtuff
no funny shtuff
04/07/2016 19:44:08
Reply to  השרת

למה חסר? ברבוסה בחוטיני ווורז'או עם שפם זה ביג גייז היישר למצעד הגאווה.

בירדמן
בירדמן
04/07/2016 19:05:16

איזה ביזיון!
כתם על המשך הקריירה שלו.
רודף הצלחות.
"פה יש שחקנים טובים, הם כבר יביאו לי טבעת."
הלוואי תפסידו לאוקלהומה בפלייאוף.

איש הערפל
איש הערפל
04/07/2016 19:05:49

מה עובר על דור השחקנים היום?!? מה זה המעברים האלנ לקבוצות חזקות?? חבורה של נקניקים! לא האמנתי שאי פעם מישהו יכול להאפיל על ה"החלטה" אבל דוראנט הצליח, באמת כל הכבוד לו על עוד עונת פח אשפה, אפשר לחסוך את הקשקוש של 82 משחקים ופלייאוף ולהגיע ישר לגמר של ג'ס נגד קליבלנד?

בירדמן
בירדמן
04/07/2016 19:06:16

החלטתי לקחת את הכישרון שלי לגולדן סטייט.

פינקי
פינקי
04/07/2016 19:07:03

אני קרוע בין רצון להקיא לבין ציפייה בכליון עיניים

עומר
עומר
04/07/2016 19:07:32

וואו איזה טירוף. הלכה הקבוצה שהכי אהבתי במערב. הייתי בטוח שיתנו עוד ריצה. לא מאמין.
עכשיו אני עם ווסטברוק, מקווה שיצליח לסחוב את אוקייסי, או קבוצה אחרת לתואר.

דוראנט בג"ס, זאת פשוט קבוצה מטורפת, במקום כל ההחטאות של בארנס, יש לך שחקן על בהגנה ובהתקפה. השאלה איך שאר החלקים יוכלו את הירידיה בכדורים\כוכבות שלהם. יכול להיות בלאגן גדול של אגויים, אבל זה החסרון היחידי, כי מבחינת כדורסל זאת בין הקבוצות החזקות בהיסטוריה.

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 19:10:33
Reply to  עומר

אני בשוק, כ"כ קיוויתי שהם יסיימו את המסע שהתחילו לפני 8 שנים

לביא
לביא
04/07/2016 19:14:56
Reply to  tripledouble

🙁

Ish
Ish
04/07/2016 19:34:09
Reply to  tripledouble

עוד שנה הם יסיימו כשווסטברוק יעזוב. אם התאנדר חכמים הם מנסים לשלוח אותו בטרייד לפני שמאוחר מדי.

עומר
עומר
04/07/2016 19:21:39
Reply to  עומר

כן בהחלט מבאס, אני לא מצטרף אבל לשנאה פה של כל המגיבים לדוראנט, זה אותו סיפור עם לברון. והוא עשה את זה בדרך הרבה פחות מגעילה.
דוראנט עזר מאוד לאוקייסי, ובזכותו ובזכות ראס הם הגיעו רחוק מאוד, בפרנצ'ייז שהיה קמצן, ומטרתו הרבה זמן לא הייתה אליפות, אלא אי תשלום מס של מעל תקרת השכר. הרי יכלה להיות פה שושלת של שנים עם הארדן+ווסטברוק+דוראנט, שויתרו עלייה בסוף בגלל שיקולי מס (לפי דעתי)

אני כמובן לא אהייה בעד ג"ס, אבל אני חושב שהזכות של דוראנט לבחור, ומגיע לבעלים של אוקייסי קצת, כי הוא אידיוט. גם הבעלים של קליבלנד היה צריך ללמוד בדרך הקשה, בפעם השנייה שלברון חזר. מס או לא מס, כבר לא הזיז לו בכלל.

הייט-אשברי
04/07/2016 19:24:12
Reply to  עומר

100 +

מוש השור
מוש השור
04/07/2016 19:54:04
Reply to  עומר

ממש, אבל ממש לא אותו סיפור של לברון.. בכמה אליפויות בדיוק זכו מיאמי בשלוש שנים לפני שהוא הגיע? עזוב, כמה פעמים הם הגיעו לפליאוף? מעבר לכך אוקלהומה עשו מהלכים מבריקים באוף סיזן הזה שנתנו להם סיכוי רציני ללכת עד הסוף. דוראנט מצטרף למפלצת ששברה שיא ניצחונות של עשרים שנה, שהייתה פחות מפסע מריפיט.. אין שום דמיון בין הדברים. לדעתי המורשת של דוראנט, אם בכלל יש דבר כזה, ספגה מכת מוות. כל אוהד כדורסל לא משוחד צריך לבוז למהלך הפחדני והנלוז הזה

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:07:43

יש קונספירציה שנייק בעניין כדי לדפוק את אנדר ארמור . זונות בני זונות .

Ish
Ish
04/07/2016 19:35:04
Reply to  Etayle

מהלך מצויין של נייקי

Care bear
Care bear
04/07/2016 19:08:16

טוב אני ביחיד שממש רוצה לראות את זה קורה כנראה.
מקווה שישאר להם דלק במיכל לריצת פלייאוף טובה אחרי שהם יסיימו את העונה עם 82 נצחונות

סומסום
סומסום
04/07/2016 19:08:24

מה יש? גולדן סטייט כנראה הבינו שמה שיש להם, פשוט לא מספיק מול לברון, ארווינג וקליבלנד בריאה.

זה יהיה מצחיק. האיש יגיע כדי להוריד את מספר הנצחונות מ-73, כדי להוריד את הממוצעים של סטף וקליי, ובתכלס, לפרק שם קבוצה.

דדי, גיא, ויתר ידענים: מה זה אומר על יתר הרוסטר של הווריורז? את מי יצטרכו לחתוך?

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
04/07/2016 19:14:38
Reply to  סומסום

הווריורס וויתרו בעצם על בוגוט,בארנס (מדהים שאזילי יכול להישאר מבחינה כלכלית) אבל מה שקרה שבמקום להביא מגן טבעת איכותי (שלא יספרו לי בכלל את האגדות על גרין), הביאו עוד שוטר ויוצר שגם ככה יש להם יותר מדי, מעניין אותי איך הוא יתאים לשיטה, בכמה הממוצעים של קליי וקרי ירדו), איך קליי יקבל את עצמו כאופציה שלישית בהתקפה? כלל לא בטוח שיקחו אליפות. אני מאוד מכבד את ההחלטה של דוראנט כמו שכחבדתי את ההחלטה של לברון (למרות הדרך הבזיונית) הוא עושה מה שטוב לקריירה שלו וזה מובן.

אמיר
אמיר
04/07/2016 19:10:09

פשוט בנאדם פחדן…
מה שבטוח זה שהוא איבד את מקומו כאחד הגדולים (היה לו פוטנציאל להיזכר ככה), עכשיו ייזכר לעד כסגן של הסגן של הסגן של בר כוכבא

captain beefheart
captain beefheart
04/07/2016 19:10:44

OKC מעולם לא היתה כה קרובה להיות הפייבוריטית שלי

p
p
04/07/2016 19:13:39

מה עם איגודלה?
האם הגיוני שיוריד בתפקיד (דורנט בכיר ואמור לקבל יותר דקות מבארנס או שישחקו הרבה עם קרי-תומפסון-איגי-דורנט-גרין ?)

השרת
השרת
04/07/2016 19:24:12

יש סיכוי תיאורטי שפאו יחתום גם ?

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:24:20

גאסול ילך לספרס לדעתי

אסף
אסף
04/07/2016 19:49:01

יעשה בשכל אם יעשה זאת,קבוצה בדיוק בשביל האופי שלו ואינטיליגנציית המשחק שלו, יהנה מכל רגע במנזר השתקנים של פופ

לביא
לביא
04/07/2016 19:11:34

טוב.שאוקיסי ישלחו את ווסטברוק בטרייד וייכנסו לבניה מחדש. לא רואה אופציה יותר מוצלחת. ראסל יברח שנה הבאה.

Care bear
Care bear
04/07/2016 19:11:47

וברצינות, זו שנה שתקבע הרבה להיסטוריה של הליגה.
הצלחת הביג 3 של בוסטון הביאה להקמת הביג 3 של מיאמי שאחרי חבלי לידה קלים מימשה את הפוטנציאל שלה גם כן.
עכשיו יש לנו את הפאב 4 החדש של ג"ס
שאם זה יצליח כמתוכנן יביא בעתיד גם 5 סטאר ואולי גם לsick six.

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 19:14:13
Reply to  Care bear

מי זה הפאב 4???

השרת
השרת
04/07/2016 19:17:00
Reply to  yamani1000

סטף קליי דורנט וגרין

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 19:20:37
Reply to  השרת

אתה באמת חושב שבקבוצה שיש בה את KD, סטף וקלע ברמה של קליי, שחקן כמו גרין יהיה משהו מעבר לפועל שחור?

השרת
השרת
04/07/2016 19:28:08
Reply to  yamani1000

הפועל השחור זה התפקיד בין החשובים בקבוצה. והוא הרבה מעבר לזה, הוא מאפשר להם הובלת כדור מכל העמדות במגרש, זה גמישות שאין לאף קבוצה בליגה וזה אחד הגורמים המרכזיים לשטף ההתקפי שלהם.

השרת
השרת
04/07/2016 19:16:27
Reply to  Care bear

חזק

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 19:12:26

תתכוננו להחלטה 3: לברון הולך לחתום על חוזה מינימום ודוין וויד ופאו גאסול מצטרפים לקליבלנד.

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:25:11
Reply to  tripledouble

😂
לא 😉

מוש השור
מוש השור
04/07/2016 20:00:57
Reply to  tripledouble

ואפילו זה יותר לגיטימי ממה שגוראנט עשה

הייט-אשברי
04/07/2016 19:12:36

KEVIN DURANT IS COMING TO THE BAY

עשה בחוכמה רבה מבחינתו . אותו לא מעניינים שיקולים של תחרותיות בליגה. הוא רוצה טבעת – ומהר . וחוץ מזה , ג"ס היא קבוצה שמנוהלת למופת , והשחקנים שלה לא אנוכיים .

העיקר שמנחם הצהיר בביטחון רב רק לפני 3 ימים שאין מצב שהוא יגיע לווריורס .

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 19:15:16

לא נמאס לך מאיזכורים המעייפים לפוסטים קודמים של מנחם?

זה כאילו אתה סובל מתסמונת שטוקהולם…

הייט-אשברי
04/07/2016 19:26:55
Reply to  yamani1000

לא !

ללל בתחת שלי
ללל בתחת שלי
04/07/2016 19:35:03

עזוב, הוא כרגע ברקיע השביעי, כאילו הקבוצה שלו לא הפסידה לפני שבועיים אליפות שהייתה בכיס שלה

איש הערפל
איש הערפל
04/07/2016 19:19:59

מה זה רוצה טבעת? גם לאדם מוריסון שנכתב עליו לא מזמן יש טבעת…לא שדורנט לא יתרום אבל מה נהיה עם קבוצות העל האלה? זה הורס את הליגה, הפלייאוף הופך להיות גירסה דומה של העונה הרגילה,שעמומון אחד ארוך.

ללל בתחת שלי
ללל בתחת שלי
04/07/2016 19:22:03

נו אז?
אתה לא זה שהבטיח שלקליבלנד אין סיכוי לקחת יותר ממשחק אחד, גגשתיים מאלופת המערב?
אז הצהרת…
אנשים מהמרים, אנשים טועים.
פשוט לא כולם זחוחים ודוחים כמוך

סומסום
סומסום
04/07/2016 19:25:17

ווג' מדווח שהמגעים בין שחקני גולדן סטייט לדוראנט נמשכו כבר *חודשים*:
https://twitter.com/WojVerticalNBA/status/749991691021615104

אני כאוהד אוקלהומה הייתי מרגיש נבגד בטירוף.
עכשיו שמישהו ישכנע, שלא היתה לזה השפעה על המשחק שלו בסדרת גמר המערב. ועל דקות הקלאצ' האחרונות. ועל הסיכוי של אוקלהומה לאליפות ראשונה.

אסף
אסף
04/07/2016 19:50:43

ברכות למידן שראה את הנולד

אפלטון
אפלטון
04/07/2016 19:12:48

חולצות je suis okc ימכרו בחנות הקרובה לביתכם אחרי הפיגוע שעברה

עגל
עגל
04/07/2016 20:18:33
Reply to  אפלטון

גדול

k_700
k_700
04/07/2016 19:16:29

לא להאמין, איזה אפס מאופס.

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 19:19:11
Reply to  k_700

+1

אבל, זה יכול להתגלגל לטובת הלייקרס בהמשך…

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:23:07
Reply to  yamani1000

נכון! ווסטברוק

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:20:02
Reply to  k_700

דווקא מגדיל תסיכוי שראס יגיע אליכם

k_700
k_700
04/07/2016 19:24:20
Reply to  Etayle

לוקח את ראס בכל מקרה(מת עליו) אבל הוא אפס מאופס.
בשנייה אחת נהרסו פה שתי מורשות שהיו יכולות להיות גדולות (דוראנט וקרי).

שני אפסונים.

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:26:04
Reply to  k_700

תלוי במה שיעשו… אם הם יהפכו לקונצרט אני אכבד טת ההחלטה

john
john
04/07/2016 19:50:00
Reply to  k_700

מה קארי אשם? ה לא שהם נפגשו באליפות העולם האחרונה ותכננו את המהלך הזה

גיא
גיא
04/07/2016 19:19:43

איזה בלגן, מגיע לקבוצה פי מאה ממה שעה לברון במיאמי.

מוש השור
מוש השור
04/07/2016 19:25:06
Reply to  גיא

זה עדיין לא יעזור נגד כל ההיטרים, אני באופן אישי נגעל היום מדוראנט כמו שלא נגעלתי מספורטאי מעולם

Care bear
Care bear
04/07/2016 19:20:13

פרסטי לא פראייר,
ווסטברוק יושב חזק על הטריידינג בלוק

לביא
לביא
04/07/2016 19:23:17
Reply to  Care bear

אוקי תרחיב. כל שמץ של אופטימיות תשמח אותי.

מוש השור
מוש השור
04/07/2016 19:20:41

כל הכבוד לג"ס על שיחוק אדיר. בוז לדוראנט על סמרטוטיות, פחדנות. אני מאחל לו שלעולם לא יקח אליפות.

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:22:08

ראס לספרס בתור נקמה ! או לקליבלנד . חייבים להקים משהו נגד זה

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:23:12

דייי זה נראה כמו חלום בלהות .

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:23:39

אנשים אל תשרפו חולצות שלו בטעות…

Ooofir
Ooofir
04/07/2016 19:23:52

טוב לדעתי הדרך הטובה להציל את אוקייסי היא להביא להם את בוגי קאזינס בטרייד, השאלה היא מי יש להם לתת בתמורה? בכל מקרה מאוד מאחל בהצלה לראסל, ועונה ופלייאוף מאוד רעים לדאבס ניישן שהפכה לקבוצה השנואה עלי בליגה,

סומסום
סומסום
04/07/2016 19:25:55

ווג' מדווח שהמגעים בין שחקני גולדן סטייט לדוראנט נמשכו כבר *חודשים*:
https://twitter.com/WojVerticalNBA/status/749991691021615104

אני כאוהד אוקלהומה הייתי מרגיש נבגד בטירוף.
עכשיו שמישהו ישכנע, שלא היתה לזה השפעה על המשחק שלו בסדרת גמר המערב. ועל דקות הקלאצ' האחרונות. ועל הסיכוי של אוקלהומה לאליפות ראשונה.

אחד העם
אחד העם
04/07/2016 19:27:19
Reply to  סומסום

לא מאמין שמגיעים כאלה או אחרים היו מונעים ממנו להילחם על אליפות שרשומה בשותפות עם ראסל על שמו

אחד העם
אחד העם
04/07/2016 19:26:24

באסה שלא הלך לסלטיקס. יותר מתאים וגם מביא עניין למזרח המשמים.
בלע קשר, אין בעולם מספיק פוזישנים במשחק בשביל דוראנט קרי גרין ותומפסון

Coin
Coin
04/07/2016 19:27:18

כולם שמים לב לדוראנט ושוכחים שבוגוט עוזב,היה חלק משמעותי באליפות…
מי יחסום לקרי עכשיו?

p
p
04/07/2016 19:36:40
Reply to  Coin

שינוי של 40% מחמישיה שהייתה רחוקה פוזשיין או שניים מריפיט.

עומר
עומר
04/07/2016 19:27:26

יאללה ווסטברוק MVP שנה הבאה!!

p
p
04/07/2016 19:28:33

לא יודע כמה צריך לרחם על ווסטברוק.
פשוט יעזוב בסיום העונה כשייגמר לו החוזה.
אפשר לרחם על האוהדים של אוקלאומה, שהם הקורבן פה.

אוקלאומה נענשת על גניבת הפרצייז מסיאטל, אבל האוהדים שלה ראויים לקבוצה משלהם. להנהלה שלה מגיע העונש.

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:29:25
Reply to  p

🙁 נו אין כמו כמה שנים במדבר

נתן גולד
נתן גולד
04/07/2016 19:29:59

מטורף!!
איזה קבוצה חלומית!

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:30:10

פרסטי השרמוטה הזה צריך להתפטר . בגלל האפס הזה שהתקמצן על הארדן כל זה קרה בכלל .

עומר
עומר
04/07/2016 19:32:58
Reply to  Etayle

אתה צודק, אבל זה לא פרסטי שהתקמצן. זה הבעלים הקמצן שלהם, שאחראי גם על המעבר מסיאטל.
קיבל מה שמגיע לו. סוג של קארמה.
רק חבל על אוקייסי, ועל האוהדים שלהם, ועל האחלה קבוצה שהייתה לשם.

סומסום
סומסום
04/07/2016 19:32:22

עכשיו השאלה, מה נייק ולברון יעשו בתגובה לאנדר ארמור?
לברון יוותר על השכר שלו? ויקימו גלקטיקוס גם בצד השני?
ובאיזה שלב הליגה תבין שהיא מפסידה, כי אין סדרות פלייאוף תחרותיות והליגה עצמה לא מעניינת?

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:33:07
Reply to  סומסום

הפוך זה נייק עשו את זה לקחת לקרי את התהילה

נמרוד
נמרוד
04/07/2016 19:35:12

וואוו איזו החלטה.

לא יודע מה להגיד, כביכול זה נראה שעכשיו אין תחרות אבל כבר למדנו מכל סוגי הספורט שכל פרוייקטי הגלאגטיקוס למיניהם לא תמיד מצליחים, יש שם עכשיו 3 שחקנים של 15-20 זריקות ו23-30 נק' למשחק וזה בלי לדבר על גרין ואיגודלה.
מה שמעניין זה מה יהיה מסביב, האם בגלל הויתור על בוגוט ישאירו דווקא את אזילי? מי יהיו הגארדים מהספסל?
הקבוצה הזאת יכולה להציג את הכדורסל היפה בהיסטוריה אבל עכשיו תורה של קליבלנד להגיב (לא רואה כרגע מישהי במערב שיכולה להתמודד עם זה אם זה מצליח)

הייט-אשברי
04/07/2016 19:35:30

אכלו לי , שתו לי , הרביצו לי …
עוד מעט תייסדו כאן אגודת דדד ( דוראנט דפקט ודביל) .
הבנאדם לא חייב לכם כלום . הוא נבחר בדראפט 2007 ( אפילו לא לאוקלהומה – אלא לסיאטל הנבגדת ) . הוא משלים 9 שנים , וכבר נוגע בגיל 28 . הוא רוצה טבעות , ובג"ס יש לו סיכוי ענק להשיג אותן .
הוא קיבל החלטה מכובדת , ולא מחוייב לשוויוניות ב- NBA . אם היה הולך לבוסטון תמיד יש טהרנים מביניכם שיכלו לשאול למה הוא לא הולך לדנוור או לנטס .
ולא – דרך קבלת ההחלטה לא דומה לחלוטין לזו של לברון .

דובי גל
דובי גל
04/07/2016 19:37:25

אתה בלבלן ביצים.

לביא
לביא
04/07/2016 19:38:42

הייט, זה לא קשור, הכל חוקי והוא לא חייב לנו כלום. אבל יש כאן מישהו שעזב את הקבוצה בה גדל והנהיג לטובת זו שהעיפה אותו לפני חודש, זו שניסו שנה שלמה למכור כ"קבוצה הטובה בהיסטוריה".
זה מתסכל.
תוסיף לזה את הסימפטיה לאוקלהומה ולשחקנים שלה שחטפו סטירה לפרצוף ותבין על מה כל הבאסה.

הייט-אשברי
04/07/2016 19:43:34
Reply to  לביא

אז מה רצית ? שיסיים את הקריירה באוקלהומה ? הוא אפילו לא הולך בשביל כסף . באקלהומה הוא היה מקבל עוד כמה מיליונים .
הוא עושה מה שטוב לו . הכלבים נובחים והשיירה עוברת , ואחרי כמה טבעות במפרץ הכל יישכח . בהיסטוריה רק יזכרו כמה טבעות הוא לקח .

לביא
לביא
04/07/2016 19:46:43

שוב. נכון.
מה אני רציתי? רציתי אליפות שלו ושל ראסל וקיוויתי מאוד שזה יקרה. הוא כנראה חשב שלא. זכותו. הוא ידע שהמהלך הזה ייצר אנטיגוניזם וגם התייחס לכך במכתב שלו. זה האנטיגוניזם.
ושאלה- היית אומר אותו דבר אם בארנס היה עובר עכשיו לקליבלנד?

לירון
לירון
04/07/2016 19:56:22
Reply to  לביא

הייתי אומר ברוך שפטרנו (על בארנס)

מוש השור
מוש השור
04/07/2016 20:08:36
Reply to  לביא

מעניין אם הוא היה אומר אותו דבר אם דוראנט היה חותם בקליבלנד

ללל בתחת שלי
ללל בתחת שלי
04/07/2016 19:41:33

כל עוד אתה מאמין לשטויות שאתה כותב.
ההחלטה היא לא אותה החלטה. לברון בנה עם וייד ובוש קבוצה מאפס.
דורנט מצטרף לאלופה שאיבדה אליפות במשחק 7, זה שמיים וארץ לרעת דורנט.
אז הדרך שבה הוצגה ההחלטה רעה יותר ללברון, ביג פאקינג דיל, יותר מעניין מה זה אומר על השחקן והמועדון ודורנט יצא הרבה פחות טוב.

כמה אירוני שהבכיין הראשי על הפסד האליפות (שופטים פציעות וכו') אומר "אכלו לי , שתו לי , הרביצו לי …"

הייט-אשברי
04/07/2016 19:47:16

אל תבלבל במוח . איזו קבוצה בנה לברון מאפס ? הוא סיכם עם אול סטאר מהפיסגה שכבר לקח טבעתו סיכם עם אולסאר נוסף שיגיע איתו מטורונטו ( אחרת הוא לא היה מגיע ). שלושתם הם 3 מ-4 הבחירות הראשונות באותו דראפט . ובנוסף גם צוות מסייע לא רע בכלל . עד כדי כך הזיכרון שלך קצר ?

p
p
04/07/2016 19:57:48

הזכרון שלי עוד בסדר.
הקבוצה של לברון השתנתה לחלוטין, של ג"ס מוכנה לגמרי.
לברון בוש ווייד הצטרפו ביחד ולקחו קבוצה שלא הייתה קונטנדרית בכלל.
פה זאת קבוצה מוכנה לחלוטין, מרחק צעד משתי אליפויות. אתה באמת לא רואה את זה?
פחות מעניין מה היה בדראפט, גם גרג אודן, ברניאני ואנתוני בנט נבחרו ראשונים ולאף אחד לא היה אכפת אם יחברו.
בפועל יש להם את הPG הטוב בליגה והMVP המכהן פעמיים ברצף, את הSG והPF שיש להם טענה לגיטימית להכי טובים בליגה.
טריו שלא נופל מלברון-וייד-בוש. ועכשיו עוד מוסיפים את דורנט. זה לא גלקטיקוס זה האמא של של הגלקטיקוס שהתאפשר בגלל שינוי המשכורת. שיהיה בכיף. אני באמת לא שונא את דורנט.
פשוט חושב שאתה צבוע, לא עקבי ושחצן.
אם שנאת את מה שלברון עשה, לא לשנוא את מה שדורנט עשה, רק כי הוא עשה את זה במאמר בעיתון במקום בתוכנית (שאם לברון לא היה עושה אולי הוא היה עושה) זאת התייפייפות.

גיא
גיא
04/07/2016 20:21:58
Reply to  p

+100 על הכל, חוץ מהקטע של צבוע ושחצן. אשברי בחור טוב. רק אוהד, אוהדים אף פעם לא רואים את הדבשת

הייט-אשברי
04/07/2016 21:29:08
Reply to  p

את לברון שונאים כי הוא שחצן , מגלומן ומנס לנהל את הקבוצות בהן הוא משחק .
מה מזה אתה יכול לטעון לגבי דוראנט , שהוא בחור שקט וצנוע ?

הייט-אשברי
04/07/2016 21:29:34
Reply to  p

= ומנסה לנהל

עגל
עגל
04/07/2016 20:22:30

אתה צודק במאה אחוז וזה מאה אחוז כמו לברון, רק פחות המשדר המטופש והמסיבה הזחוחה

k_700
k_700
04/07/2016 19:35:54

איך השעה 19:35 בערב ואני עדיין לא רואה את ווסטברוק בגיפים של צהוב סגול.

מיץ' לא נורמלי!! עכשיו!!!

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:38:36
Reply to  k_700

לשלוח עכשיו תמורת אינגרם ובחירת סיבוב ראשון .

Ish
Ish
04/07/2016 19:43:52
Reply to  Etayle

למה כשהם יכולים לקבל אותו בחינם בעוד שנה? מילא אם היית אומר במקום דנג ומוזגוב

k_700
k_700
04/07/2016 19:48:41
Reply to  Ish

כי זה מה שפרסטי מחפש, הוא לא מחפש דנג ומוזגוב.

ובשנה הבאה זה לא פרקטי, הוא יעביר אותו עכשיו בטרייד ולך תבנה על זה שבשנה הבאה הוא ירצה לבוא אליך ממקום אחר…

עכשיו.

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:49:36
Reply to  k_700

+1

אחד העם
אחד העם
04/07/2016 21:02:28
Reply to  k_700

זה יכול להיות אחלה טוויסט לעונת המלפופנים, אבל ….

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 19:37:41

אני בהלם מההחלטה הזאת פשוט בהלם

k_700
k_700
04/07/2016 19:40:23

מיץ' ימנוול השעה 19:40!!

ווסטברוקקקקק עכשיו1!!!

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:49:03
Reply to  k_700

עדיין ישן המנוול

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
04/07/2016 19:40:29

מיץ אינגראם על ווסטברוק תעשה כבר משהו טוב.

הייט-אשברי
04/07/2016 19:40:49

ודרך אגב , יש כאן לקח חינוכי ל-HB , שבקיץ שעבר ג"ס היתה מוכנה לתת לו חוזה כמו לגרין – 80 מיליון ל-5 שנים . אם הוא היה מסכים דוראנט לא היה מגיע עכשיו למפרץ . הוא לא הסכים לחתום על פחות ממכסימום , ובווריורס היו מספיק חכמים לא להיכנע . עכשיו שיילך לשחק בדאלאס .

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:41:55

אבל בדאלאס הוא מקבל איזה 30 מיליון יותר.

no funny shtuff
no funny shtuff
04/07/2016 19:41:10

פאק מי סייד ווייז 😨

מתן
מתן
04/07/2016 19:41:22

וואלה המהלך של הסלטיקס לבנות לעתיד נראה עכשיו הרבה יותר טוב

Etayle
Etayle
04/07/2016 19:42:48
Reply to  מתן

של הסלטיקס? של הינקי נראה ריאלי כי עד 2020 רק גולדן יקחו אליפות

מתן
מתן
04/07/2016 20:45:50
Reply to  Etayle

2020 זה מתי שהבחירות דראפט יבשילו. לא משנה מה הוא היה עושה, בלי דוראנט הם לא קונטנדרים. המטרה היא לעקוץ מעכשיו.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2016 19:41:32

אני מוכן להתערב שהם לא לוקחים אליפות.

הוא עשה את טעות חייו

Coin
Coin
04/07/2016 19:43:50
Reply to  מנחם לס

התערבות?

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 19:48:34
Reply to  מנחם לס

וואלה אני מצטרף להתערבות

הייט-אשברי
04/07/2016 19:49:14
Reply to  מנחם לס

באותו ביטחון כמו מלפני 3 או 4 ימים שהוא לא יגיע לווריורס ?

ללל בתחת שלי
ללל בתחת שלי
04/07/2016 19:51:46

באותו בטחון כמו שקליבלנד ייקחו אליפות שאתה ושאר העולם אמרתם לו שאין לו מושג

הייט-אשברי
04/07/2016 20:01:33

על כל פגיעה שלו יש לו 10 נפילות . הוא גם אמר שאוקלהומה תהיה בגמר .

הייט-אשברי
04/07/2016 20:02:24

ולולא ההשעיה של גרין הוא היה נופל בתחזית גם בסדרת הגמר .

יואל
יואל
04/07/2016 20:42:22

חחחחחחחחח

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2016 20:52:33

החלטתי פעם (אחרי שברחת כשהקאבס ניצחה) לא להתייחס אליך יותר. אבל עתה אני בטוח שאתה סובל מבעייה נפשית. . המחלה שלך היא אובססיה בלגלות מילים שאני כותב ולהראות ששגיתי.

באמת אסון גדול. כתבתי שדוראנט לעולם לא יחתום בווריורס (כי לא חשבתי שהוא כזה םחדן) והוא כן חתם. אז עכשיו אתה חוגג ש"מנחם טעה".

אבל מנחם צדק בדבר האמיתי" מי ינצח את אליפות ה-NBA.

אני ממש מרחם עליך.

הייט-אשברי
04/07/2016 21:32:01
Reply to  מנחם לס

חחח . אתה מרחם עלי ? אתה חי בעבר ומעלה עובש . לגבי אחוזי הפגיעה בניבויים שלך , עדיף לא לספור אותם .

מתן
מתן
04/07/2016 20:46:49
Reply to  מנחם לס

מצטרף גם. יש גבול למה שאפשר לעשות נגד קבוצה כזאת. בטח עכשיו כשכל אחד ירצה לבא לשם במחיר רוקי

Coin
Coin
04/07/2016 19:44:41

מעניין מי יהיה הסנטר הפותח של גס,כי לפי espn גם אזילי יעזוב…

הייט-אשברי
04/07/2016 19:53:10
Reply to  Coin

ג"ס בחרה סנטר במקום ה-30 בדראפט . דמיאו ג'ונס – אמור להיות בכלל לא רע . כמו כן יש את קוון לוני שנבחר בשנה שעברה ויחזור בקרוב מפציעה ארוכה. אמנם לא סנטר אלא מס' 4 , אבל אפשר לנסות אותו . וחוץ מזה , מו באקטס יישאר כנראה גם אם אזלי ובוגוט יעזבו .

הייט-אשברי
04/07/2016 19:55:33

= דמיאן ג'ונס . וחוץ מזה , היא קיבלה בסיבוב השני בחירה לא רעה בכלל ממילווקי במקום ה-38 , SF בשם פטריק מק'קאו שיוכל לתת דקות מנוחה לדוראנט .

גיא
גיא
04/07/2016 19:45:49

החלטה פחדנית פי 100 מההחלטה של לברון.

הייט אשברי מבסוט, גם אני אם הייתי אוהד הייתי מבסוט.

אבל אדם (ואפילו הייט אשברי) חייב להיות אם יושר פניני, ואם ביקר את חוסר התחרותיות אז, פה חייב לבקר עשרת מונים.

דוראנט פגע גם במורשת שלו, הוא אפילו לא הולך להיות האלפא דוג, בניגוד ללברון שהגיע כמוביל למיאמי בכל אספט.

גולדן מבחינתה עשתה אחלה מוב

הייט-אשברי
04/07/2016 19:57:55
Reply to  גיא

גיא – אתה צודק . כאוהד ותיק ושרוף של הלוחמים השיקולים של שאר הליגה לא מעניינים אותי . השחקן היחיד שהייתי מקיא ומפסיק לראות את הלוחמים במידה והיה מגיע אליהם הוא המיפלץ מקליבלנד , שתיעבתי אותו ואת המניירות שלו מהיום שדרך בליגה.

סתם אחד
סתם אחד
04/07/2016 21:11:10

בולשיט. סופר בולשיט. אין לי מילים לתאר כמה בולשיט.
אם המפלץ היה מגיע אליכם היית מספר כמה הוא נפלא ומקסים.

לפחות אל תהיה צבוע.

אני אפילו יותר שמח עכשיו שג"ס הפסידה את האליפות. קבוצה גדולה ומטומטמת. בניתם משהו מדהים שסוף סוף הבשיל. אז נכון הפסדתם את האליפות (במפגן לוזריות היסטורי), אבל עדיין הייתם במצב מצויין לאליפות עם התאמות קטנות או אפילו בלעדיהן. אז למה לעשות צעד כל כך מטופש? זה בוודאות יטלטל את הקבוצה ויצריך תקופת הסתגלות.
אני רק מקווה שזה באמת יתפוצץ לכם בפרצוף.

הייט-אשברי
04/07/2016 21:34:16
Reply to  סתם אחד

אל תקרא לי צבוע .אתה קשקשן . תעשה את זה ביום שתתפוס אותי הופך את דעתי . עד אז כדאי שתלמד לתת קצת קרדיט .

סתם אחד
סתם אחד
04/07/2016 22:19:06

קרדיט למה בדיוק?
לאמירות היפותטיות וריקות מתוכן שאין שום דרך לסתור אותו?

Guyd
Guyd
05/07/2016 4:24:08

צבוע

יואל
יואל
04/07/2016 20:40:44
Reply to  גיא

אני שמח שמח שמח

שרמבו
שרמבו
04/07/2016 19:46:09

אני לא מבין את העליהום הזה על דוראנט.
הבנאדם לקח החלטה רציונלית לגמרי, הוא רוצה לקחת אליפות, והוא הולך בשביל זה למקום הכי טוב למטרה הזאת.
ממתי השיקולים של שחקן צריכים להיות שיקולים של תחרותיות בליגה, או שוויון בין הקבוצות??
ולגבי איך שהוא ייזכר, זה רק ההיסטוריה תגיד, אבל בינתיים זאת החלטה לגיטימית לחלוטין, מכבדת ככל האפשר את הצד הנפגע (לא כמו ההחלטה של לברון) וחסרת יוהרה או נפיחות מחשיבות עצמית.
לגבי מאבק האליפות שנה הבאה, אני מסכים שהאליפות לא בכיס של אף קבוצה, למרות שכמובן שהסיכויים של גולדן סטייט לאליפות גדולים בהרבה משל כל קבוצה אחרת.
אני גם לא חושב שגולדן סטייט הולכים לדרוס את הליגה יותר ממה שהם עשו השנה, אבל לדעתי בפלייאוף נראה את השיפור.
בקיצור, שתתחיל כבר העונה, למען השם…..

גיא
גיא
04/07/2016 19:53:00
Reply to  שרמבו

החלטה לגיטימית לגמרי, פשוט החלטה לא חכמה בעליל. אליפות לא תהיה "שלו"

שרמבו
שרמבו
04/07/2016 19:54:32
Reply to  גיא

לפחות הוא יזכה במשהו, הוא כבר לא ילד

הייט-אשברי
04/07/2016 19:59:32
Reply to  שרמבו

100 + . שג"ס לא תרדוף אחרי שיאים בעונה הרגילה , ושתגיע בריאה לפלייאוף . שישמרו הפעם את השיאים לפוסט סיזן .

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2016 20:54:07
Reply to  שרמבו

הוא פחדן.

הוא היה רחוק כחוט השערה מאליפות בתקאנדר.

אישקה
אישקה
04/07/2016 19:47:41

למה לאיפה בוגוט נדד?

p
p
04/07/2016 19:49:01
Reply to  אישקה

Marc Stein ‏@ESPNSteinLine 24s24 seconds ago

Sources say Dallas, furthermore, has emerged as a strong potential trade destination for Andrew Bogut, who the Warriors must now move.
84 retweets 38 likes
Marc Stein ‏@ESPNSteinLine 1m1 minute ago

Harrison Barnes update: Sources say Golden State will renounce him to make him unrestricted free agent but Dallas full steam ahead on Barnes
242 retweets 155 likes
Marc Stein ‏@ESPNSteinLine 44m44 minutes ago

One of the first orders of business now for Golden State, sources say, is finding a trade partner for Andrew Bogut to shed his $11 million.

גיא
גיא
04/07/2016 19:51:30
Reply to  אישקה

לאוקלוהמה

אלי לס
אלי לס
04/07/2016 19:53:59

אנשים הזויים פה בכמויות!
מישהו בא בטענות על לברון שעבר למיאמי? הטענות היו על הצורה ועל השחצנות של ה3.4.5 … ו"ההחלטה" בESPN
זכותו של דורנט לעבור לאן שירצה הייתי שמח ומעדיף אם היה בוחר בלייקרס אבל הוא בחר בגולדן סטייט אז שיהיה לו בכיף. למה זכותם של בעלי קבוצות לשלוח שחקנים בטריידים בלי לשאול אותם ושחקנים לא יכולים לעבור לאן שבא להם ולמטרות שהם רואים לעצמם ובעיקר ל"אליפות" שבשביל זה משחקים? אין דבר כזה "לא תחרותי" אם המטרה היא אליפות אז כל דבר חוקי הוא בסדר (גם מה שלברון עשה לגרין)

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/07/2016 20:05:09
Reply to  אלי לס

היית פה ב-2010. כמעט כולם קטלו אותו

עגל
עגל
04/07/2016 20:36:05

אני שמחתי. אותו דבר עכשיו למרות שקשה לי עם הגולדנים

גיא
גיא
04/07/2016 20:08:17
Reply to  אלי לס

אל תשקר את עצמך, קטלו אותו גם על המהלך וגם על הדרך. *על שניהם*

הייט-אשברי
04/07/2016 20:10:08
Reply to  אלי לס

אהבתי את שינוי הלוגו שלך . הרגשתי תמיד שהוא שייך גם לי . עכשיו הוא פנוי .

לירון
לירון
04/07/2016 20:14:40
Reply to  אלי לס

+100

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 19:55:13

זה מהלך שיכול לשנות את כל הליגה
מה זה אומר עכשיו על קליבלנד?הם יהיו חייבים לעשות מהלך

I.P
I.P
04/07/2016 19:58:51

אם יש צדק בעולם, טימי נשאר לעונת פרישה, מציג יכולת של גיל 27 וטוחן את הרכב הסמול בול של ג"ס כל הדרך לטבעת.

הייט-אשברי
04/07/2016 20:10:56
Reply to  I.P

חחח

Ata98
Ata98
04/07/2016 20:17:39
Reply to  I.P

+1111111

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 20:04:28

איך אפשר לתאר במילה אחת את קווין? הינה
comment image?oh=4a6eb0f3b5e87f9c8489b0008e3b0965&oe=57E92990

Mbk
Mbk
04/07/2016 20:17:20
Reply to  KingJames23

לא במקום

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/07/2016 20:05:43

דאלאס רוצים את בוגוט ובארנס

Coin
Coin
04/07/2016 20:11:02

אני הבנתי שבוגוט עובר ל okc

Mbk
Mbk
04/07/2016 20:16:42

אני שמח שהוא בחר בגולדן סטייט
האמנתי בזה לאורך כל הדרך , ברגע שלא נפגש עם אל איי ( קליפרס לא נחשבת )

לכל ההיטרים ההיסטרים – דוראנט עשה את הצעד כמו בן אדם
לא הפיק קרנבל של 4 ביולי עם זיקוקים וביחושים
גודלן סטייט תהיה הקבוצה של אמריקה אם זה יגמר באליפות וזה יגמר באליפות
תחשבו על ה 5 מ 32 של בארנס , עכשיו תעצמו את העיינים חזק ותחשבו על דוראנט … אאוץ׳

הייט-אשברי
04/07/2016 20:29:07
Reply to  Mbk

1000 +

יואל
יואל
04/07/2016 20:37:59

+1 אני שמח שמח שמח

Guyd
Guyd
05/07/2016 4:29:23
Reply to  Mbk

אני דווקא חשבתי על המשחק הראשון ואיך שחמישיית המחליפים עשו בית ספר לקליבלנד.
עכשיו אני נותן עיניים ורואה על הספסל גורנישט

Ish
Ish
04/07/2016 20:29:19

אין קשר בין הדברים

נתן גולד
נתן גולד
04/07/2016 20:32:21

וקודם הוא לא שקל פרישה?

INTJ
INTJ
04/07/2016 20:25:07

פרסטי צריך זריז לנסות להחליף את ווסטבורק באינגרם או לפנות לבוסטון ולנסות להחליף את ווסטברוק בבחירות של בברוקלין
תנו לאוקלהומה שנתיים שלוש של בנייה ודוראנט חוזר אליהם כמו לברון. כדי לקחת אליפות שם ולהוריד את הביקורות מהאליפויות שיקח בווריורס

יואל
יואל
04/07/2016 20:36:53
Reply to  INTJ

+1

הייט-אשברי
04/07/2016 20:28:11

התגובה הכללית באתרי האוהדים של הווריורס :

WOW – MADE MY 4TH OF JULY

עגל
עגל
04/07/2016 20:33:59

אני מקווה בשביל דוראנט שייקח אליפות. פחות אכפת לי על גולדן סטייט, בעצם לא אכפת לי בכלל. הוא קיבל החלטה נכונה מבחינתו, בדיוק כמו לברןן חוץ מזה שהגיע אל קבוצה שהיא היסטורית.
חבל לי על אוקלהומה, אולי זו הנקמה של סיאטל אבל מה אשמים האוהדים? חבל גם על ווסטברוק, יאללה שיעבור לקבוצה עם סיכוי לאליפות.
לצעירים כאן, ההרגשה היא זהה להרגשה שהילה כשרודמן עבר לשיקגו. אותו דבר – לקחו את הקבוצה הכי טובה וחיזקו אותה עוד הרבה.
יהיה מסקרן לראות אותם משחקים

לביא
לביא
04/07/2016 20:41:33
Reply to  עגל

מסכים

מומי
מומי
04/07/2016 20:39:05

"לזכות באליפות עם גולדן סטייט זה בערך כמו לאבד את הבתולים לזונה"

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 20:41:24
Reply to  מומי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

KingJames23
KingJames23
04/07/2016 20:46:11
Reply to  מומי

חחחחחחחחחחחחחחחח

גיא
גיא
04/07/2016 20:46:20
Reply to  מומי

(-:

עגל
עגל
04/07/2016 20:49:09
Reply to  מומי

למסגר ולתלות על הקיר

Guyd
Guyd
05/07/2016 4:31:06
Reply to  מומי

שכחת לתת קרדיט לאנדרו היני

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 20:42:21

אני לא מאמין שהם יסיימו את העונה הבאה בריאים, שחקנים לא יאהבו את זה בלשון המעטה ואני בטוח שישחקו איתם מלוכלך.

john
john
04/07/2016 20:44:18

סטף וקליי – דממת אלחוט בטוויטר. דריימונג גרין – מפרגן סביר.
Welcome to THE FAMILY @KDTrey5 let's just do what we are setting out to do!! #Blockoutthenoise

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 20:50:34
Reply to  john

הם פשוט מאוד מתרגשות האחיות אז רועדות להן האצבעות

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
04/07/2016 21:51:53
Reply to  tripledouble

חחחחח

לביא
לביא
04/07/2016 20:47:15

אנשים שמספידים את הליגה הם קצת כמו אנשים שצופים בטבלאות סטטיסטיקה מתעדכנות ולא במשחק חי. הליגה עמוסת כישרון ויש מספיק מאמנים מוכשרים וקבוצות שיחשבו ויבצעו, ומי יודע? אולי גם יצליחו לנצח אותם בשלבים חשובים יותר ופחות.
לגבי OKC אני פחות מודאג, מאמין שהכינו תוכניות בשביל הרגע הזה, אבל מסקרן מאוד מאוד מה הם יעשו.
גולדן סטייט נכנסו להרפתקה עם כמה נעלמים. עם עד עכשיו שהסתכלת על הקבוצה ראית סדר וחלוקת תפקידים ברורה, התמונה הרבה פחות ברורה, עכשיו כך שגם זה דורש זמן.

היה הלם בהתחלה. נרגעתי קצת.

דדי
דדי
04/07/2016 20:48:57

comment image

עגל
עגל
04/07/2016 20:50:17
Reply to  דדי

טוב זה היה צפוי . . .

דדי
דדי
04/07/2016 20:50:17

comment image

פורטלנדי טיפוסי
פורטלנדי טיפוסי
04/07/2016 20:51:33

מה עם גאסול? יש משהו חדש?

שקנאי המק מק
שקנאי המק מק
04/07/2016 20:56:08

קראתי את זה אחרי שאכלתי 4 משולשי פיצה ועכשיו לא טוב לי.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2016 21:00:39

מה שדוראנט עשה זה להפוך קבוצה שהיתה הדרלינג של עולם הכדורסל (לקראת הסוף קצת פחות) ולהפכה לקבוצה שכולם יחכו שתיכשל.

(במיוחד אני, ועל זה אלך כל העונה הבאה, אז מוטב שתדעו מה הולך לקרות כאן באתר: בעל האתר (ועורכו הראשי) יתפלל שהווריורס יפסידו, וכל הדרכים כשרות!

חשבתי איזה שעתיים לפני תגובתי:

דוראנט הוא פחדן. 'פוסי'. היה רחוק כחוט השערה מאליפות, והרבה בגללו הפסידו. אז במקום לחזק פה ושם ולנסות שוב, הוא בורח ותופס טרמפ עם קבוצה לוזרית אחרת – הווריורס – שהובילה 1-3 והתפרקה לרסיסים עם 3-4!

Ish
Ish
04/07/2016 21:07:16
Reply to  מנחם לס

מה זה דרלינג, היו לה באתר מספר הייטרים שכמעט השתוו לכמות ההיטרים של לברון כאן.

תזכיר לי אגב מה היה הסטייטמנט שלך כשלברון עבר למיאמי?

מתר
מתר
04/07/2016 21:14:49
Reply to  Ish

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"מספר הייטרים שכמעט השתוו לכמות ההיטרים של לברון כאן"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת אותי…

הייט-אשברי
04/07/2016 21:38:37
Reply to  Ish

1000 +

no funny shtuff
no funny shtuff
04/07/2016 21:37:42
Reply to  מנחם לס

אין עליך מנחם! 🎅

john
john
04/07/2016 21:02:46

מישהו מוצא פה רמז לגבי וויד?
https://twitter.com/dwyanewade

סומסום
סומסום
04/07/2016 21:06:56
Reply to  john

מניח שהוא התכוון לקשרים וללחצים שהפעיל דריימונד גרין על דוראנט להצטרף.
אבל זה גם מנוסח (בכוונה?) רב משמעי, היינו דוויין יחבור לג'יימס. תכלס לא באמת אפשרי, אא"כ לפחות אחד משניהם חותך לגמרי בשכר שלו.
או שזו דרך לדגדג קצת את מיאמי על הדרך.

גיא
גיא
04/07/2016 21:07:14

לבריאות לדוראנט, ולגולדן סטייט.
(רציני, לא ציני)

שחקן חופשי, זה בדיוק זה – חופשי.
דוראנט קיבל את הבחירה שהכי התאימה לו,
וגולדן סטייט קבלה שחקן על.
בצדק אוהדי הלוחמים שמחים.

אין שום הבדל בין החתימה של דוראנט בגולדן סטייט לבין החתימה של לברון במיאמי.
לדעתי – 2 ההחלטות לגיטימיות בדיוק באותה המידה.

john
john
04/07/2016 21:12:39
Reply to  גיא

בזה אני מסכים בהחלט. אני לא אוהב את זה כאוהד כדורסל, אבל בהחלט זכותו המלאה.

ובלי קשר – מתנצל על התגובות למעלה. כנראה נכנס בי השד (או שהיה חסר לי סוכר בגוף). אתה אחד המגיבים הכי הגונים ואנטיליגנטים וגם כשאני לא מסכים תמיד אתה מגיב בדרך ארץ במיוחד כלפי.

דף חדש :)?

גיא
גיא
04/07/2016 21:26:07
Reply to  john

ג'ון, הכל טוב!
את כמות "פליטות המקלדת" שהיו לי במהלך הפלייאוף, אצבעות ידי ורגלי לא מספיקות בשביל למנות.

גיא
גיא
04/07/2016 21:19:52
Reply to  גיא

גיא, מה אתה רציני???

אין אפילו השוואה, לברון בנה מורשת ובנה קבוצה מאפס במיאמי.

דוראנט מגיע לפאקינג גולדן סטייט, קבוצה שלימה ונהדרת, אולי אחת הטובות בהיסטוריה.

ברור שזה לגיטימי ויהיה אחלה, ובעיקר כדורסל נפלא כמתבקש מכל כך הרבה כישרון. אבל בחיים אל תשווה

גיא
גיא
04/07/2016 21:32:51
Reply to  גיא

אני כבר שנים כותב שהביקורת שלברון ספג הייתה לא מוצדקת.
איך אני יכול פתאום לבצע פנייה של 180 מעלות, ולגנות את הבחירה של דוראנט?

אם רק לרגע, אני מסיר מעל עיני את משקפי האוהד,
אז בכל ההגינות אהיה מוכרח לציין שאי אפשר שלא להבין את שמחת אוהדי הלוחמים.
וגם אי אפשר לגנות שחקן שבחר לשחק במקום שבו הוא מרגיש שהוא יוכל להשיג את מה שהכי חסר לן – אליפות.

ועכשיו, כשאני מרכיב חזרה את אותם משקפיים –
תחשוב איזה כיף יהיה לנצח את גולדן סטייט + דוראנט!!!

הרי הלוחמים מתחילים את העונה אם לחץ מטורף – כל דבר פחות מאליפות זה כישלון.
אני מדמיין את הקאבס משחקים משוחרר, ואת הלוחמים סובלים משתקת לחץ פלייאוף…

גיא
גיא
04/07/2016 21:56:28
Reply to  גיא

גיא אולי לא הבנת,

אני לא מגנה את החלטת דוראנט. אני קצת תמה עליו. גולדן יצאו גדולים, והאוהדים שלהם שמחים ובצדק. ולמען האמת אני מחכה לראות את מכונת הכדורסל הזאת.

עצם ההשוואה בין ההחלטות לא מוצדקת בגלל הסיבות שהעליתי למעלה.

no funny shtuff
no funny shtuff
04/07/2016 21:43:36
Reply to  גיא

יש משפט אחד נכון בתגובה שלך והוא-

"גיא, מה אתה רציני???"

בחייך, לברון "בנה קבוצה מאפס במיאמי"?!
R U Kidding me?!
😂😂😂

גיא
גיא
04/07/2016 21:57:27

הוא ושני האחרים בניצוחו של ריילי בנו קבוצה חדשה, על מה הוויכוח בכלל

עידן
עידן
04/07/2016 21:08:14

The Warriors and Mavericks are in the advanced stages of a trade that will send Andrew Bogut into Dallas' cap space, league sources say

p
p
04/07/2016 21:08:24
גיא
גיא
04/07/2016 21:12:22

הדבר הכי חשוב שההחתמה הזו עושה –
מבעירה אש מתחת לתחת של כל מי שחושבת שהיא גם כן קונטנדרית.

הקאבס, שאולי היו במחשבה שהרכב של אליפות לא מפרקים, צריכים לחשוב טוב, טוב, אם מה שיש להם ביד זה מספיק.
ואם לא, איך להשתפר.
לדעתי (וזה נטו בחזקת ניחוש) – טרייד על לאב הוא בלתי נמנע. ללוחמים יש כל כך הרבה כלים התקפיים, שכבר אין איפה להסתיר את לאב.

גם הספרס צריכים להיות אגרסיבים יותר, ולעשות את כל מה שאפשר בשביל להנחית בקבוצה שחקן כמו פאו גאסול.

מתר
מתר
04/07/2016 21:16:50
Reply to  גיא

לאב תמורת דוראנט 🙂

סומסום
סומסום
04/07/2016 21:23:10
Reply to  גיא

לאב ותוספות שיתבקשו על קאזינס. לנצח את גולדן סטייט בנשק שאין לה.
או שיחת חברים עם דוויין וויד.
או לא לעשות שינוי, ולעשות לווריורז זובור גם בעונה הבאה. שום לחץ על הכתפיים, רק לדאבס יש מה להפסיד, אקסטרה ביג טיים.

Reignman
Reignman
04/07/2016 21:28:58

וואו. חתיכת קבוצה יש להם שם במפרץ.

לגבי OKC – אין לי מה להגיד מלבד חייכו, אכלתם אותה. קללת הסוניקס, שלקחו את הקבוצה שאהדתי באישון לילה והעבירו אותה לאו קיי סיי.

לגבי דוראנט – אוהב מאד את השחקן הזה, אבל יש משהו פחדני בהחלטה שלו. בדור הקודם – מג'יק, לארי, מייקל ואפילו קובי, מה שהזין את האש הפנימית של השחקנים הייתה התחרות – אני רוצה לנצח את X כדי להראות שאני טוב ממנו.
בדור הנוכחי – לברון, KD, חשובה רק התוצאה. לא מפריע להם לחבור למתחרים הכי גדולים שלהם כדי להביא טבעת. לי אישית זה קצת חורה, אבל זה הלך הרוח של הדור הזה של השחקנים.

אני אהיה חצוי לגבי הווריירס שנה הבאה – מצד אחד חשבתי ואני עדיין חושב שהם קבוצה של בכיינים שלא הגיע להם לזכות שנה שעברה, מצד שני KD הוא שחקן ככ מיוחד שאני מאד אוהב ומקווה שיזכה להטביע את חותמו על המשחק. אולי בקבוצה הבאה…

עגל
עגל
04/07/2016 21:38:02
Reply to  Reignman

נכון ברובו. ההבדל הוא ש KD חבר לקבוצה שהדיחה אותו רק לפני שבועיים!

מתר
מתר
04/07/2016 21:29:00

אני מאחל מעומק ליבי לכישלון דוראנט והלוחמים. לא משנאה כלפי מישהו מהם אלא בגלל הצביעות שמתחוללת פה.
אנשים שבמשך שנים שנאו יותר מאשר לאהוד, שעונות שלימות גידפו לפלופלו וקראו פוסי בגלל ה"החלטה" עכשיו יוצאים במחולות על ההחלטה של דוראנט.
החלטה שלא רק מצרפת אותו לשני אול סטארים (וייד ובוש, טבעת אחת), אלא לשניים הטובים ביותר בתפקיד שלהם בליגה , כאשר אחד הוא ה- MVP בשנתיים האחרונות (הראשון אי פעם שקיבל את כל הקולות).
אה, כמעט שכחתי, הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה.
תיכשלי GSW, תיכשלי, רק בגלל צביעות אוהדייך.

john
john
04/07/2016 21:46:53
Reply to  מתר

אתה רואה מחולות? בינתיים חוץ מהאוהד וחצי היחידים פה של גולדן סטייט יש בו מגוון נשנע בין: "כנראה שזו זכותו" ל"איזה מהלך פחדני ונלוז".

פורטלנדי טיפוסי
פורטלנדי טיפוסי
04/07/2016 21:40:09

גאסול מתקרב לסאן אנטוניו…….. אולי בסוף נשווה את ההצעה על קראב?

המשגיח
המשגיח
04/07/2016 21:47:21

דאנקן נוטה לפרוש – http://www.si.com/nba/2016/05/13/san-antonio-spurs-tim-duncan-retirement

אני בטוח שהיום לא עזר לו…

עידן
עידן
04/07/2016 21:50:16

The Spurs are nearing a deal with Pau Gasol that will be two years in excess of $30 million with a Player Option for Year 2, sources say

עידן
עידן
04/07/2016 21:52:43

ESPN sources say Dallas and unrestricted free agent-to-be Harrison Barnes have struck a verbal agreement on a four-year, $94 million deal

הייט-אשברי
04/07/2016 22:03:08
Reply to  עידן

הוא סירב בשנה שעברה ל-82 מיליון ל-5 שנים מהווריורס . הלך אחרי הכסף . שיהיה לו בהצלחה . אני מאחל לו שיפוך לקלע סביר יותר מאשר היה אצלנו , ושלאט יפחד לחדור יותר לסל .

הייט-אשברי
04/07/2016 22:04:05

= שיהפוך לקלע סביר יותר … ושלא יפחד …

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
04/07/2016 21:55:58

קוין לאב לא הולך לשום מקום.
קליבלנד תשחרר את שאמפרט ועוד כמה מסופסלים "אייכותיים" ותביא את בלייק גריפין.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
04/07/2016 21:57:07

או את דוויט הוווארד

אהרון שדה
אהרון שדה
04/07/2016 21:59:59

לכל מי שטוען שההחלטה של דוראנט גרועה משל לברון אבקש לומר רק משפט אחד.
את הלגיטימציה לבחירה של דוראנט נתן לברון במעברו ההוא ב2010.

מתר
מתר
04/07/2016 22:08:10

דוראנט לקח את זה צעד קדימה.
זה כמו לאמר שלברון לקח את המעבר של גארנט ואלן לפירס צעד קדימה (או שניים).

דדי
דדי
04/07/2016 22:07:28

אם לברון פשוט היה עובר קבוצה לקבוצה חזקה – הוא היה מקבל בדיוק את אותן תגובות כמו דוראנט.

אבל אחרי ששנה שלמה הוא הונה את קליבלנד, לא איפשר להם לקבל שום דבר בטרייד עליו בגלל שאמר שהוא נשאר, ואז בייש אותם מול כל העולם עם the decision רק כדי להאדיר את עצמו בטלוויזיה – הוא הרוויח את כל הבוז שקיבל ביושר גמור.

הטקס הפתאטי אחר כך במיאמי (not 1 not 2 not 3 ) כבר נתן חותמת רשמית שלא משנה מה הוא ישיג אחר כך ככדורסלן, הוא תמיד יהיה אישיות בזויה.

דוראנט פשוט בדק את האופציות והצטרף לקבוצה הכי טובה שיכל – בלי לוותר על דולר בשכר.

הבדל של שמיים ותחת.

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 22:17:47
Reply to  דדי

לזכות לברון (אם רוצים) אפשר לומר שהשלישייה של מיאמי כל הזמן הדגישו כמה היה חשוב להם לשחק יחד, בתור חברים ברמה האישית. זה משהו שאפשר להתחבר אליו.

לא נראה לי שאצל דוראנט היה שיקול דומה.

חוץ מזה שלברון עזב קבוצה פחות חזקה מ OKC עם ווסטברוק (+אולדיפו)

אופיר
אופיר
04/07/2016 22:11:45

פאו גאסול חותם בסן אנטוניו לשנתיים

עידן
עידן
04/07/2016 22:13:22

Warriors tell Shaun Livingston they will pick up his team option for $5.8M next season.

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 22:24:11
Reply to  עידן

אפשר הסבר?

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 22:58:05

תודה, באופן כללי מה זה team option?

ספלאש
ספלאש
04/07/2016 22:27:15

דוראנט בגולדן סטייט!!!!!!!!
ואחרי שסיימנו עם זה,
תאכלס, גאסול באמת הכי מתאים לספרס. גבוה סופר מוכשר וחכם, מין דאנקן משופר בהתקפה. ההגנה תהיה בעייתית קצת.. ונמאס לו מקבוצות אמריקאיות תיפוסיות שמשחקות כדורסל טיפש ולא מנצלות את מגוון היכולות שלו.
ובוואלה מדווחים שסרחיו רודריגז סיכם בפילדלפיה. לא יודע מה איתכם, אני מת על השחקן הזה. אם יתנו לו לשחק – יהיה מעניין

עידן
עידן
04/07/2016 22:27:33

The Heat have offered Dwyane Wade a 2-year, $40 million deal with a player option for 2nd year.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
04/07/2016 22:54:45
Reply to  עידן

עשה להם ביה"ס פלאש. לא פראייר.

דוקטור פיל
דוקטור פיל
04/07/2016 22:38:37

לא מבין את הזעם על דוראנט, סופרסטאר ברמה שלו צריך לדעת שהקבוצה שלו תהפוך את העולם בשביל לתת לו את כל החיזוק שהוא צריך בכדי לזכות. אוקלהומה ברגע האמת, כשהייתה צריכה לעשות את האקסטרה סטפ, כשלה, הפסידה את הארדן ובכך בעצם סללה את העזיבה העתידית של דוראנט.
אפשר לדבר עד מחר על פרסטי והקסמים שהוא עושה, אבל בשורה התחתונה, אם בסוף עונת 2011-2012 הייתם מספרים לי שחמש שנים לאחר מכן אוקלהומה עדיין לא תהיה אלופה, לא הייתי מאמין לכם.

ולמרות הניסיון למתוח קו בין "ההחלטה" של לברון לבין דוראנט, יש כמה הבדלים בין השניים מעבר לצורה ששני המעברים נעשו. לברון עבר למיאמי אחרי 7 שנים בליגה, לפני גיל 26, בשיא הקריירה וללא פציעה משמעותית כשלא היה ספק שהוא הכוכב הבלתי מעורער של הליגה. דוראנט בתחילת העונה הבאה יהיה כבר בן 28 אחרי 9 עונות שכללו פציעה אחת קשה בעונה שעברה. הוא כבר לא הגולדן בוי של הליגה ויש שיגידו שאפילו לא הגולדן בוי של הקבוצה שלו. אם אליפות זה מה שחשוב לו, זה הזמן.

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 22:41:01

אל תקברו את הספרס יעשו עונה גדולה
גאסול יעזור מאוד…
דנקן כבר גמור … סליחה 😀

אופיר נ
אופיר נ
04/07/2016 22:42:41

טוב הנה שני הסנט שלי לגבי המהלך של דוראנט:
1. מאוד אבתי את השילוב של ווסטברוק ודוראנט ב-OKC. והייתי עצוב מאוד על ההפסד שלהם בגמר מול מיאמי.
2. אמנם ב-4 השנים האחרונות הסימפטיה שלי היא יותר ללוחמים, בעיקר בגלל סגנון המשחק שלהם, אבל אם OKC היו מנצחים אותם השנה בגמר המערב, הייתי מאוד שמח בשבילם.
3. ועדיין אחרי כל השנים האלה, משהו לא עובד בדינמיקה של המשחק של OKC, הם קשוחים, הם אתלטים, הם עמוקים, אבל לאורך כל השנים, הם לא הוכיחו שהם חזקים מספיק מנטלית.
4. ההחלטה של דוראנט הכי לגיטימית שבעולם. הוא חיפש קבוצה שהוא יוכל להשתלב בסגנון המשחק שלה, בעמדה מס' 3. הקבוצה הכי טובה מבחינת שיתוף של הכדור היא הספרס, אבל לה כבר יש את קוואי. בוסטון ומיאמי לא מספיק בשלות לקחת אליפות.
5. ברור לי שכולם יהפכו להייטרים של הלוחמים, ועדיין מאוד מעניין לראות איך הוא ישתלב במשחק השוטף שלהם.
6. והכי חשוב, כל הקביעות לכך שהאליפות בידיים שלהם, הם אמירות מאוד מאוד מאוד לא מבוססות. האליפויות מוכרעות ביכולת התרומה של שחקני המשנה ב-Money Time. בעקבות ההצטרפות של דוראנט, הלוחמים צריכים להחליף חצי מהספסל שלהם, ואת בוגוט שהוא אחד הסנטרים הכי אינטליגנטים בליגה. עד שלא נראה מיהם החלקים שישלימו את הפאזל, אין מה לקבוע במסמרות ברזל שהלוחמים בדרך לקחת אליפות. יש להם חמישיה לאליפות (תלוי סנטר הגנתי סביר +), אבל אין להם ספסל לאליפות.

tripledouble
tripledouble
04/07/2016 22:57:06
Reply to  אופיר נ

בקשר לנקודה 3, אוקייסי הם הכל חוץ מעמוקים, מדובר בקבוצה חסרת ספסל (רק העונה קיבלו קצת קנטר וויטרס שבכלל היה שחקן חמישייה בחלק מהעונה). אני גם לא מבין את עניין המנטליות, בפלייאוף של אחרי ההגעה לגמר ווסטברוק נפצע, בפלייאוף הבא איבאקה החסיר את 2 המשחקים הראשונים נגד סן אנטוניו (שיכלו להטות את הכף), שנה לאחר מכן דוראנט היה פצוע והשנה היו במרחק נגיעה מהגמר. מדובר בחבר'ה שרובם המוחלט צעירים ועם הניסיון היה מגיע גם הקור רוח, ראה ערך לברון.
באמת לא מבין איך אחרי כזאת ריצת פלייאוף והטרייד על איבאקה הוא לא הסכים לתת צ'אנס נוסף כדי לנצח את מי שניצחו אותו.
וללוחמים יש חמישיית חלל חיצון עכשיו, אשכרה כל אחד מעמדה 1-4 הוא מועמד לגיטימי להיחשב השחקן הכי טוב בעמדה שלו, עם כימיה מוכחת של 3 מהם, והם כבר הוכיחו שאגו לא מעניין אותם והם מפרגנים מאוד אחד לשני.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2016 22:48:10

מעתיק את התגובה שהכנסתי לפוסט אחר:
וואללה נדמה לי שבכדורסל עבר את הכדורגל בפופולריות, כי אני לא מאמין שאפילו מעבר של מסי למנצ'סטר יונייטד היה מעורר מהומה כזאת כפי שהתעווררה כאן (ובעולם!)

המשגיח
המשגיח
04/07/2016 23:05:00
Reply to  מנחם לס

אמממ… אני לא חושב.
זה תלוי בנסיבות לדעתי.

סתם לדוגמא, קח את זלאטן איברהימוביץ, שעבר למנצ'סטר כשחקן חופשי, במעבר שלא באמת הפתיע הרבה אנשים.זה עדיין סוקר בטירוף (ובצדק), אבל אנחנו פחות שומעים על זה כי לא הייתה שם כזו דרמה אדירה.

אלמוג
אלמוג
04/07/2016 22:50:40
p
p
04/07/2016 22:55:49
Reply to  אלמוג

חחחחחח גדול.
ראיתי בהתחלה בלי סאונד וממש הזכירו לי את הילדים מ"אני והחבר'ה" (Stand By Me)

גיא
גיא
04/07/2016 23:00:26
Reply to  אלמוג

גדול

גור גולן
גור גולן
04/07/2016 23:05:27
Reply to  אלמוג

חחחחח

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2016 23:15:48
Reply to  אלמוג

גדול!

פינקי
פינקי
04/07/2016 23:06:31

בשקט בשקט (כמה מפתיע…) הספרס כנראה מנחיתים את גאסול.
הסכום קצת מוגזם, אבל זה תחליף ראוי לדאנקן שכנראה יפרוש.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2016 23:16:23
Reply to  פינקי

עם גאסול הם ינצחו את ג"ס בגמר המזרח

פינקי
פינקי
04/07/2016 23:22:10
Reply to  מנחם לס

מהפה שלך לאלוהים (ולא ההוא מצפון קרוליינה)

עידן
עידן
04/07/2016 23:17:28

The Knicks are signing Brandon Jennings, according to league sources

עידן
עידן
04/07/2016 23:56:16
Reply to  עידן

Knicks agree to one-year, $5 million deal with Brandon Jennings, source told

ירדן שלמור
ירדן שלמור
04/07/2016 23:23:22

איזה מהלך בזיוני ופחדני. במילה אחת פוסי !!!!

כן מתחבק עם אמא שלו לא מתחבק עם אמא שלו כנראה שמדובר בשחקן שמרטיב בתחתונים כל לילה. איזה תינוק פחדן.
הלוואי שיפסידו, שיעופו בסיבוב ראשון מול קליפרס או משהו. הקבוצה הכי שנואה אי פעם.
חייבים לעשות על כל הצפלונים האלה עבירות קשות, בעקר על קארי ודוראנט, שייפצעו הפחדנים האלה.

הייט-אשברי
04/07/2016 23:58:48

עבירות קשות על אמא שלך . אתה מסית לפצוע שחקנים ?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
04/07/2016 23:24:05

דוראנט הוא לא מנהיג והדבר האחרון שהווריורס צריכים כדי לנצח את לברון, הפחדן הזה לא היה מספיק גבר כדי לעבור לקבוצה במיזרח או מספיק טוב כדי להביא טבעת לקבוצת הבית שלו.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
04/07/2016 23:26:27

אולאדיפו הוא תיקווה הרבה יותר גדולה מהשחקן הזה שבכל עונה נעלם בדקות החשובות בפלייאוף

הייט-אשברי
04/07/2016 23:58:05

חחח – הפחדן מקליבלנד בורח כל הקריירה שלו מלשחק במערב . דוראנט משחק כל השנים בקונפרנס החזק . תמשיך להפוך את העובדות .

רנדי אורטון
רנדי אורטון
04/07/2016 23:30:11

גאסול לסן אנטוניו? עדיף להם להשאיר את דאנקן בלי ברכיים הוא יעשה עבודה יותר טובה בהגנה. האירגון הזה פשוט בדיחה אפורה וגם בשנה הבאה יעופו בסיבוב הראשון או השני.

ברבור שחור
ברבור שחור
04/07/2016 23:31:58

עושה רושם שטים דאנקן החליט לחכות ולראות אם דוראנט יגיע לספרס…
חבל שהוא פורש
מס אחד שלי בכל הזמנים

רנדי אורטון
רנדי אורטון
04/07/2016 23:35:59

צריך לשכנע את ג'יונבילי ופרקר ליפרוש איתו ביחד, כבר שתיי עונות הם שחקנים גמורים. ניקוי אורוות שהיה צריך להיעשות ממיזמן.

מחפצה מנמצה
04/07/2016 23:37:12

די צפוי שהרבה אנשים יחכו לנפילה של הווריורס עם הצטרפות דוראנט. זה בסדר וטבעי , אם כי עדיין חסר ביג מן ושגם יידע לזרוק עונשין. בימים האחרונים היו לא מעט תגובות ( של אוהדי גס) ברשתות שהביעו דאגה וביקורת מההמתנה להודעה של דוראנט. בעוד שחקנים מועמדים לקבוצה כבר סיכמו בקבוצות אחרות , הסיכון בהמתנה היה גבוה. האם ההנהלה ידעה משהו שאף אחד לא ידע ???? רחמים לא ידע ! אבל לי יש הרגשה שלייקוב ומאיירס קיבלו כנראה רמז לא קטן מהשחקן ובגלל זה שמרו על שתיקה ארוכה. אז מה יהיה ? קודם אנחנו כבר יודעים שווסטברוק יהיה מלך הסלים לעונה הקרובה ובהפרש ניכר . אנחנו גם יודעים שיהיה מאמץ נוסף להנחית סנטר חזק במקום בוגוט ואנחנו יודעים שצפויה חגיגה במפרץ . אבל הכי חשוב שלא יקחו לנו את המו באקטס !

רנדי אורטון
רנדי אורטון
04/07/2016 23:42:02

אנחנו גם יודעים שהמלך יהיה אלוף הנבא בשנה הבאה,כל שאר הדברים שרשמת לא חשובים.

yamani1000
yamani1000
04/07/2016 23:50:40

יש מצב שלפחות לכמה שעות הקרובות לברון הוא לא השחקן השנוא ביותר ב NBA?

צפו לאיזה "טוויט" מעצבן של המלך, הוא הרי לא יתן לזה להימשך

stringer bell
stringer bell
04/07/2016 23:55:07

על דוראנט כתבו ויכתבו מספיק היום ובימים הקרובים, רציתי לכתוב קצת על כמה מעברים מהיום ה-4, כולל החוזה הכי גרוע והזוי לדעתי, ובכללי על השינויים האחרונים.
החוזה המוצע לקראב נניח, זה חוזה סביר בעיניי, ההנחה בגיל הזה היא שיש לו עוד לאן ללכת, תחשבו איך שחקן נראה לפני עונת פריצה נניח, או שתי עונות פריצה, יענו קוואי/פול ג'ורג כאלה שעונה אחת נונתים קפיצה חולה, ואז בעונה אחריה עוד קפיצה חולה.
הם מהמרים על קראב במובן הזה, או שהוא הראה להם מספיק בשביל להאמין בזה. ברגע שהוא יעשה קפיצה משמעותית, 70מ נראה כמו מציאה.
זה חוזה שיכול להיראות גרוע ואולי אף יהיה גרוע, אבל גם יכול להיות חוזה מבריק., לכן הוא לא משולל יסוד.
קרופרוד לעומת זאת – הזיה!! החוזה הכי רוע בעיני, יותר מכולם.
הבנאדם קלע בשלוש העונות האחרונות בפלייאוף פחות מ-40% מהשדה בכל אחת מהן, ו20% מהשלוש. בפלייאוף!! קלע!! וזה שחקן שזה הדבר היחיד שיש לו, לא שמר על אף אחד מימיו, בטח לא בגילו, לא לקח ריב', לא מסר אסיסט, בדיחה חולה. הוא יהיה בן 39 בסוף החוזה! wtf. לקבוצה שהיא קונטנדינג כרגע, וצריכה כל דולר בקאפ בשביל לסתום חורים. פשוט סגרו על עצמם סופתי את החלון(שגם ככה היה קלוש אבל עדין). סגרו את החלון עם החוזה הזה, ולכן זה החוזה הגרוע העונה:) לדעתי כמובן.
חוזה שגם א"א להזיז בשום נסיבות, מלבד לתת בחירות דראפו מרובות בשביל שקבוצה עם מקום תספוג את החוזה. קראב נניח, יהיה יותר טוב, פחות טוב, בעוד שנתיים הקאפ יהיה 108מ, הממוצע בליגה יהיה איזה 18 מ לעונה, הוא יהיה כולה בן 25-6, חוזה שתמיד אתה יכול להזיז אם לא מסתדר. מה שמבאס קצת בחוזה של קראב(הצעה), זה למה היו חיייבים לעלות כ"כ גבוה עם המחיר? מישהו אחר היה משלם יותר? לא בטוח. קבוצה כמו הנטס נניח, זה בדיוק מה שהיא צריכה, שחקנים שהם סרוויסיבל עכשיו. חתומים לונג טרם אל תוך הגיל הטוב שלהם, ויש להם אפסייד, הם לא צריכים להחתים אחד כמו לין, אלא חברה כמו ביומבו, קראב וכו' גם הלייקרס לדעתי היו צריכים ללכת לכיוון הזה, ולא על הדנגים של העולם. כי בתכלס הם במצב דומה, קבוצה גרועה, שאין לה שום שאיפות טו קונטנד במיידיף אבל מאידך היא לא ממש טנקטינג, רוצה להיות תחרותית ככל האפשר ובמידת הסביר, תוך מתן דגש על פיתוח הצעירים, אז יש צעירים מסוג הרוקיז, והסופמורס, ויש קראבים כאלה, זה גם צעירים :). הכי טוב גם וגם. גם ההחתמה של סולומון היל היא מזעזעת, בעיקר כי באמת נדמה שהם בידינג נגד עצמם, מי לעזאזל יציע לו 13מ??, אבל גם החוזה הזה יכול להות שווה את זה, אם הוא אכן יתפתח כמו שחושבים. זה לא נהוג, כלומר נניח ואתה שואף לפתח שחקן על חוזה זול, וכשהוא מוכח, לשלם לו כסף של מוכח. פה השנה, הפכו קצת את הקערה, מגלמים כבר את ההתפתחות במחיר, זה מוזר, זה טיפשי, זה לא כזה הגיוני כלכלית, אבל מצב טוב שהרבה חוזים של הדור הזה, כולל קראב והיל יהיו לגמרי שווים את עצמם. פשוט קשה לדמיין את החוזים האלה נהיים ממש ממש משמעותית רווח פסיכי.
כי זה לא שהבנאדם מרוויח 2מ וייטסייד סטייל, ופתאום הוא אולסטאר והוא כבר מרוויח 15, אז גם אם יהיה וייטסייד משום מקום, זה עדין יהיה רק פי 2. נחזור לקראב, נתן מספרים לא רעים בכלל השנה, 46% שדה, 39.4% שלוש, 87% קו. זה חתיכת טרו שוטינג מרשים, והכי חשוב, 11 משחקי פלייאוף, שבהם שיחק 2 דקות יותר מהעונה הסדירה וקלע 52% מהשדה, ו42% שלוש. קיצור, סביר בהחלט, האירגון מאמין בו, ונראה כאילו וורסט קייס סנריו אף אחד לא הולך להתרושש פה.
אז יהיה 'שווה' 11 ויעלה 15? אז בקטנה. קרופרוד לעומתו, יכול לתת תפוקה נגיטיבית על המרגש, ופרובבלי כבר נותן תפוקה שכזו. והוא הולך לקבל שלוש שנים רצופות 14 מיליון דולר!!! מהגילאים 36-39, זה פסיכי ברמות, אני לא זוכר דבר כזה. תחשבו שלפני כמה שנים, כשהmle היה חזק, והיה נניח איזה 5-6 מיליון, אתה מביא לך ב-mle איזה שחקן פצצה באמצע העונה, 5-6 מיליון מביא לך איזה ראשיד כזה בן 34. ה-14 הזה, זה הרבה יותר מזה באופן יחסי. וזה הביא לקליפרס פאקינג ג'אמל קרפורוד בן 39, הזיה בעיניי. 14מ הביא לבולס את רונדו, אחרי עונה תכלס ממש טובה שלו, ובגיל סביר. סבבה שהוא עדין רונדו(הד קייס) והכל, אבל עדין, זה לשים אחוז פסיכי מהקאפ שלך לשחקן שישי ממש מחורבן ובן 40. עוד מקרה לדוג', דוויט פאוול, בחור בן 24, 3 עונות מאחוריו. שיחק 5 משחקים בראשונה ו10 דקות טוטאל. בשניה עלה ל10 דקות במשחק על פני 24 משחקים, והעונה שיחק 69 ואף פתח ב-2. 14.4 דקות למשחק, בשתי הפתיחות שיחק 24 דקות. אניוויז הפואנטה היא שהבנאדם ג'אסט אוורג'ד 5.8 נק' ו-4 ריב' ב-15 דקות. שזה חביב לכל הדעות פר 36, אבל עדין, זה מצחיק. ודאלאס החתימו אותו על 37/4. מגלם כבר את ההתפתחות והרול המוגדל שהם מייעדים לו במחיר. זה מוזר, אבל זה מה שקורה כרגע. בנאדם ששיחק עד כה טיפה יותר מאלף דקות משחק, שזה בדיחה, ולא נדמה שעשה את זה באופן מרשים במיוחד, קיבל 37מ בגארנטיד מאני, זה די חולה לעניות דעתי. אבל מוסט לייקלי, בדיוק כמו ידידינו סולומון היל, אף אחד לא הולך לבכות על החוזה הזה, וממילא עוד שנה זה יהיה לגמרי בר הזזה ואתה לא ממש פוגע בפלסיבליטי שלך, כמו הג'י אם הגדול בדורנו – דוק ריברס. איזה איש גאוני. ואפילו הצליח להחתים את הבן שלו מחדש, יש דברים כאלה??
מחשבות, תגובות, תתקבלנה בברכה.

ישראל קרמר
ישראל קרמר
04/07/2016 23:56:38

חבל שלא הגיע לסלטיקס! הסלטיקס יצטרכו לחכות לשחקן שישדרג אותם לצמרת הליגה.

stringer bell
stringer bell
05/07/2016 0:01:57

בכל זאת א"א בלי כמה מילים על דוראנט. בהתחלה ממש שמחתי, וזה היה נראה לי אחלה, שמחתי גם בשביל גולדם וגם בשבילו.
אחרי זה בגלל התגובות ברשת, וגם של כמה חברים טובים, שהיו ממש נגד וקיללו, איחלו פציעות וכו', התחלתי לקבל מחשבות שניות לגבי זה, אני לא סגור על איך אני מרגיש עם זה.
מבחינה מקצועית אני די בטוח שגולדן הולכים ל3-4 אליפויות בכיף.
מבחינת ההרגשה זה קצת מבאס כרגע, אחרי שבהתחלה ממש שמחתי.
משהו שאני כן בטוח(וגם קצת מפריע לי) זה שזה שם מעין חסם עליון על הלגסי של סטף.
מבחינת האווירה, והכל, זה נראה כמו דור הולך ונעלם, בטח האולדסקולז מתהפכים בקברם, באנת לא יכול לחושב על משהו שאפילו קרוב לזה, פורמר אם.וי.פי, עדיין בפריים שלו, שלא רק עובר קבוצה, אלא עובר אחרי שהיה כמה דקות מהפיינלז, ועובר לקבוצה שיש בה 3 אולסטארים לגיטימיים והרגע שברה את שיא הניצחונות.
שום דבר אפילו לא מתקרב לזה. זה נגד האתוס הבסיסי של הליגה.
דוראנט הולך לחוות משהו שאף אחד לא חווה, כאיול לברון, והבוז שקיבל בכל מגרש אחרי 2010, זה יהיה בקטנה. ללברון שכחו בסוף(עזר מאוד לשיכחה זה שהם לא לקחו בעונה הראשונה), אבל אם לא יקרה נס, והם ידביקו עכשיו איזה 4 רצופות, הוא יהיה אתלט הכי מרוויח בענף, במובן הזה, האישי, הכלכלי, הוא עשה צעד מעולה, אבל לא נראה לי שמישהו הולך למחול לו, אוור.